ik probeer op hotmail in te loggen met 'n eigen formuliertje en wil dan gelijk in m'n inbox terecht komen. Heb eens gekeken hoe msn dat deed en dat gaat als volgt:
(ik heb de values er ff uitgehaald)
echter...het wil mij niet lukken. Het gekke is ook dat als ik het exacte ding uit de broncode gebruik dat ik ook daar niet mee naar binnenkom. Blijf een melding krijgen dat m'n wachtwoord verkeerd is (wat er trouwens bij auth stond ingevuld is veel te groot voor een md5 encryptie)
Ik heb ook al met de zoekmachine van GoT gezocht of anderen iets dergelijks eens hebben geprobeerd, heb 10 pagina's met results doorgespit maar kon niets nuttigs vinden.
Heeft iemand misschien een oplossing voor me?
(wat ik dus wil is een _persoonlijk_ formuliertje maken wat me bij hotmail inlogt en gelijk naar m'n inbox gaat)
p.s. ik hoop dat dit in het goede forum staat.... sorry als dat niet zo is
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <form name="pform" action="https://loginnet.passport.com/ppsecure/md5auth.srf?lc=1033" method="POST"> <input type="hidden" name="mode"> <input type="hidden" name="login"> <input type="hidden" name="username"> <input type="hidden" name="sid"> <input type="hidden" name="kv"> <input type="hidden" name="id"> <input type="hidden" name="sl"> <input type="hidden" name="rru"> <input type="hidden" name="auth"> <input type="hidden" name="creds"> <input type="hidden" name="svc"> <input type="hidden" name="js"> </form> |
(ik heb de values er ff uitgehaald)
echter...het wil mij niet lukken. Het gekke is ook dat als ik het exacte ding uit de broncode gebruik dat ik ook daar niet mee naar binnenkom. Blijf een melding krijgen dat m'n wachtwoord verkeerd is (wat er trouwens bij auth stond ingevuld is veel te groot voor een md5 encryptie)
Ik heb ook al met de zoekmachine van GoT gezocht of anderen iets dergelijks eens hebben geprobeerd, heb 10 pagina's met results doorgespit maar kon niets nuttigs vinden.
Heeft iemand misschien een oplossing voor me?
(wat ik dus wil is een _persoonlijk_ formuliertje maken wat me bij hotmail inlogt en gelijk naar m'n inbox gaat)
p.s. ik hoop dat dit in het goede forum staat.... sorry als dat niet zo is