Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
is waarschijnlijk een bios wachtwoord, als je die niet weet dan is geloof ik de enige mogelijkheid om dit te verhelpen, om het batterijtje wat op het moederbord zit er uit te halen en er weer terug in te doen.
Of een jumper omzetten op het moederbord, maar ik weet niet hoe dat bij een laptop zit.
Of een jumper omzetten op het moederbord, maar ik weet niet hoe dat bij een laptop zit.
Ja, bios resetten.
Waarschijnlijk moet je hem dan even opsturen naar Compaq; gewoon ff checken bellen
Waarschijnlijk moet je hem dan even opsturen naar Compaq; gewoon ff checken bellen
Kunnen ze dat niet bij Dynabyte oid regelen?? Dan ben je hem tenminste niet zo lang kwijt ...wfvn schreef op 03 oktober 2002 @ 16:24:
Ja, bios resetten.
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Ik wil de laptop niet kwijt, ik wil het gewoon zelf doen, door iemand anders toe gekloot de laptop een paar dagen kwijt.... Ik hoop dat het reseten gewoon werkt
Verwijderd
uhhh ff de batterij eruit da,s een hele klus hoor
kijk hier hoe je hem uitelkaar kan halen
http://www.compaq.com/athome/support/msgs/1230-50/510.html
kijk hier hoe je hem uitelkaar kan halen
http://www.compaq.com/athome/support/msgs/1230-50/510.html
Ik heb al ervaring met compaq laptops openen hoorVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:00:
uhhh ff de batterij eruit da,s een hele klus hoor
Verwijderd
maar voor een n00b niet voor je het weet heb je flatkabels stuk en danSideSwipe_XP schreef op 03 oktober 2002 @ 17:01:
[...]
Ik heb al ervaring met compaq laptops openen hoorPiece-of-cake
ben je de .....
ik zou ff teruggaan naar waar het ding vandaan komt...Ik heb ooit ook zo'n actie gehad met een laptop en achteraf bleek dat het ding al van iemand geweest was, niet goed functioneerde, terug gebracht was en zo weer de verkoop in.
Ik wil niet gelijk de moraalridder spelen maar; Het wachtwoord van een BIOS krijg je niet zomaar weg door de batterij eruit te halen. Dus jij schroeft dat ding open, krijgt het gegarandeerd niet voor elkaar om het wachtwoord te verwijderen en vervolgens zit je met een gloednieuwe laptop waarvan de garantie verlopen is.
Gewoon terug en zeggen dat je een andere wil.
Ik wil niet gelijk de moraalridder spelen maar; Het wachtwoord van een BIOS krijg je niet zomaar weg door de batterij eruit te halen. Dus jij schroeft dat ding open, krijgt het gegarandeerd niet voor elkaar om het wachtwoord te verwijderen en vervolgens zit je met een gloednieuwe laptop waarvan de garantie verlopen is.
Gewoon terug en zeggen dat je een andere wil.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Pagina: 1