Om te beginnen , ik schaam me dood dat ik me tot tweakers went hiervoor, maar tis ff niet anders. Het is gewoon te lang geleden dta ik me hier me bezig hield...
waar het om gaat...
NT4 server Uk, 5 clients nt4nl.
Alle gebruikers zijn aangemaakt en in de juiste local & global groups gezet.
Allen hebben een roaming profile dat op de server staat en welk word meegepakt in de backup.
Wara ik ff moeite mee heb..
Ik wil dat elke gebruiker een folder heeft waar alleen hij full control heeft. Tevens wil ik dat andere gebruiker die map niet kunnen zien.
Op de server is een folder "gebruikers" ik zelf dacht dat het iets was met gebruikersnaam$ dus \\servernaam\gebruikers\gebruikersnaam$
Als ik dit echter test en inlog als een gebruiker op een client dan kan ik alle folders dien die er zijn.... en dat wil ik dus niet.
Wie helpt me hier even mee of zet me op het juiste spoor....
tia.
oh ja, overbodig wellicht ,maar tis dus NT4server met sp6a en NTFS
waar het om gaat...
NT4 server Uk, 5 clients nt4nl.
Alle gebruikers zijn aangemaakt en in de juiste local & global groups gezet.
Allen hebben een roaming profile dat op de server staat en welk word meegepakt in de backup.
Wara ik ff moeite mee heb..
Ik wil dat elke gebruiker een folder heeft waar alleen hij full control heeft. Tevens wil ik dat andere gebruiker die map niet kunnen zien.
Op de server is een folder "gebruikers" ik zelf dacht dat het iets was met gebruikersnaam$ dus \\servernaam\gebruikers\gebruikersnaam$
Als ik dit echter test en inlog als een gebruiker op een client dan kan ik alle folders dien die er zijn.... en dat wil ik dus niet.
Wie helpt me hier even mee of zet me op het juiste spoor....
tia.
oh ja, overbodig wellicht ,maar tis dus NT4server met sp6a en NTFS
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....