Toon posts:

(Cisco) wireless lan..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb dus een probleempje.

het volgende is gebeurd.. ik heb bij het configurenen van het basisstation van 340 serie heb ik per ongelijk de usermanager aangezet + authentication maar ik heb geen username en wachtwoord :+ }:O dus maybe weten een van de medetweakers het..

dus ik heb de default user nodig..

Username

Password

nou ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Verwijderd

cisco cisco ?

Verwijderd

Topicstarter
cisco aironet 340 series

Verwijderd

Topicstarter
nope helaas werkt die niet

Verwijderd

ik bedoel user cisco pass cisco zo niet, kijk eens hiernaar: http://www.cisco.com/warp...n/pwrec-2.html#connect-ap

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
cisco / san-fran ? :+

Verwijderd

Topicstarter
ikke ben er binnen.. thanx door het document van jeroen-O ffies geflashed en toen opnieuw begonnen..

heeft er iemand nog toevallig het wachtwoord voor de software section van www.cisco.com

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:12:[...]heeft er iemand nog toevallig het wachtwoord voor de software section van www.cisco.com
Wat denk je: waarom zou Cisco dat met een password beveiligd hebben? Alleen maar om jou te pesten?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:12:
ikke ben er binnen.. thanx door het document van jeroen-O ffies geflashed en toen opnieuw begonnen..

heeft er iemand nog toevallig het wachtwoord voor de software section van www.cisco.com
ikke heb die eentje :D
voor €190 kan je je ccna diplomaatje halen, en dan krijg jij er ook eentje.

wil je ook nog IOSsen kunnen downloaden, dan moet je bij een cisco reseller gaan werken... (ik weet toevallig dat acal in eindhoven dat mag... die bedrijven zij nbest zelfzaam ... )

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

nog ff een vraag van mij heb jij 1 of 2 ap,s ?

Verwijderd

Topicstarter
ikke heb 1 access point.

• trankilo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 14:48
.
@Dirk-Jan
voor €190 kan je je ccna diplomaatje halen, en dan krijg jij er ook eentje.
En waar doe je dat?
(want hier in de buurt kost het minimaal E2000,-)
Pagina: 1