Toon posts:

Ruimte op internet waar ik bestanden kwijt kan?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar ergens op internet kan ik bestanden kwijt, door middel van een makkelijk programmatje op internet.
Eerst was er altijd zoiets als myspace, daar kon je dan online bestanden op een online hardeschijf zetten, maar die doet t volgens mij niet meer, weet iemand anders nog een site? En wel Gratis?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FTP webspace van je provider.
Ik heb ook ooit zo'n online drive gehad, maar dat is heeeeel traag, en volgens mij zijn ze onderhand allemaal opgeheven.

Verwijderd

Heb 25 mb bij netfirms.com voor bestanden met klasgenoten uit te wisselen :)

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-08 00:29
www.eproject.com wordtbij ons op school gebruikt om bestanden op te zetten. Moet je wel de Express versie pakken.. Aanmelden helaas verplicht maar wel mogelijkheid om meer menden aan 1 project toe te voegen en dan bv een mailtje te sturen wanneer iemend een nieuwe post gedaan heeft...werkt perfect. (behalve die ene keer dat mijn hotmailbox volgegooid werd met die maitjes omdat er ff een bug was...leuk 9000 mailtjes verwijderen :( :( )

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog suggesties?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

paar tmfweb accountjes nemen = ftp
geocities/yahoo heeft gloof ik z'n eigen http upload serviceke

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

www.web1000.com

is eigenlijk best goed:
FTP, geen banners, 50mb (en je mag er ook 1x50mb files enzo op plaatsen)
je kunt meer accounts aanmaken, en je mag er illegale dingen opzetten zoals mp3, mpg, avi,.....

best wel goed, en snel

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:37:
www.web1000.com

is eigenlijk best goed:
FTP, geen banners, 50mb (en je mag er ook 1x50mb files enzo op plaatsen)
je kunt meer accounts aanmaken, en je mag er illegale dingen opzetten zoals mp3, mpg, avi,.....

best wel goed, en snel
MP3, MPG, AVI etc. zijn NIET illegaal, ze kunnen echter wel illegale content bevatten.

Verder kan je gewoon de ruimte vna je provider nemen; of je neemt ergens een gratis internet account.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:37:
en je mag er illegale dingen opzetten zoals mp3, mpg, avi,.....

Topicstarter, zie de FaQ over (gratis) hosting accountjes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.