Heeft iemand al die module geprobeerd wat je op je compaq notebook kunt plaatsen is een soort zilvere kastje waar je mee kunt ontvangen?
Verwijderd

je bedoeld dit ding?
en voor specs check dit : http://www.compaq.com/products/wireless/wlan/multiport.html
Verwijderd
Ja ik ken de module, wat wil je ervan weten? Ik vind dit een ideale oplossing voor notebooks die je met wireless LAN wilt uitrusten. Je mist geen PC Card slot doordat de Multiport module gewoon op de deksel geklikt wordt. Verder werkt het gewoon als een normale wireless lan verbinding. Ik heb zelf ook de Bluetooth module gebruikt en das ook ideaal op bepaalde momenten.
Ik weet alleen niet wat je ervan wil weten, dus veel meer kan ik er niet over zeggen voor je.
Ik weet alleen niet wat je ervan wil weten, dus veel meer kan ik er niet over zeggen voor je.
of het bereik een beetje goed is en de kwaliteit, niet dat het gammel vast zit
ik ben niet altijd even voorzichtig met spullen
Verwijderd
bereik is goed maar blijft afhankelijk van de omgeving. En de bevestiging is ook goed zat, als het ding vastgeklikt zit dan kan je het niet bewegen. En ik vervoer hem ook dagelijks overal heen hoorVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:48:
of het bereik een beetje goed is en de kwaliteit, niet dat het gammel vast zitik ben niet altijd even voorzichtig met spullen
Ow super sjiek ik verheug me er erg op! ik krijg hem over 2 weekjes, waar kan ik hem het beste bestellen?
Verwijderd
je krijgt hem over 2 weken zeg je, dus dan hoef je hem toch niet meer te bestellen???Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:15:
Ow super sjiek ik verheug me er erg op! ik krijg hem over 2 weekjes, waar kan ik hem het beste bestellen?
Pagina: 1