Koopje: Philips DVD-speler voor 139 euro

Pagina: 1
Acties:

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 09:41
Bij de Bijenkorf zijn vandaag de Drie Dwaze Dagen begonnen. En voor degenen die hier nog nooit eerder van gehoord hebben, veel artikelen zijn dan echt goedkoop. Zo ook de Philips DVD633 DVD-speler voor 139 euro. Normaal kost dit ding 199 euro of meer. Hij kan DVD, CD, CD-R, CD-RW, MP3, VCD en SVCD afspelen. Voor de rest is het gewoon een complete DVD-speler.

DUS....ben je al een tijdje op zoek naar ene goedkope DVD-speler die ook MP3, VCD en SVCD kan afspelen dan lijkt me dit je kans! Voor 139 euro kon ik hem in ieder geval niet laten liggen.

De Drie Dwaze Dagen zijn vandaag donderdag 3 oktober, vrijdag 4 oktober en zaterdag 5 oktober! Er stonden er heel veel opgestapeld, maar ik denk wel dat ze vrij hard gaan. Wees er dus snel bij!

PS Ik kan het DVD633-type niet op de site van Philips vinden, maar met google kom ik wel buitenlandse sites tegen waar de speler op genoemd wordt.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

In die prijsklasse zou ik liever €11,- meer uitgeven voor een cyberhome speler.

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
hoezo, wat doet de cyberhome dan beter?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

cyberhome 505 is op www.areadvd.com heel goed getest. Nu ken ik de 633 niet, maar als ie op de 622 lijkt, dan wordt de cyberhome 505 beter getest.

• -Moondust-
Oscar28 schreef op 03 oktober 2002 @ 15:20:
In die prijsklasse zou ik liever €11,- meer uitgeven voor een cyberhome speler.
De Cyberhome is toch een onbekend merk. Dan heb ik liever een bekend merk als Philips. Voor zover ik weet is de Cyberhome regiovrij, de Philips niet. Misschien dat de Cyberhome ook ID3 tags kan lezen en weergeven. nee, geef mij maar die Philips. Ik weet alleen niet offie realtime kan doorspoelen bij MP3, VCD en SVCD.

* EDIT *
Ik moet toegeven dat die Cyberhome inderdaad goed uit de test komt, een stuk beter dan die Philips. De Cyberhome heeft meer MP3-mogelijkheden en uitgangen aan de achterkant. Dat is wat ik even zo vlug heb kunnen lezen in die test.

Verwijderd

Hmmzzz... ben niet zo vol van Philips. Heb een paar daagjes de 622 (of zoiets) gehad maar die ging linea recta terug naar de winkel. Heb nu een speler van Samsung (525, weet ik het, weer eens dat nummer kwijt) en daar ben ik zeer tevreden over. Kijk eens op www.vcdhelp.com, heel nuttig!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:31:
Hmmzzz... ben niet zo vol van Philips. Heb een paar daagjes de 622 (of zoiets) gehad maar die ging linea recta terug naar de winkel. Heb nu een speler van Samsung (525, weet ik het, weer eens dat nummer kwijt) en daar ben ik zeer tevreden over. Kijk eens op www.vcdhelp.com, heel nuttig!
En kun je dan tenminste een reden geven waarom de Philips je niet zo aanstond ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:33:
[...]

En kun je dan tenminste een reden geven waarom de Philips je niet zo aanstond ?
Och, erg rot doorspoelen/terugspoelen bij cd's en had uberhaupt problemen met gebrande. Sloeg snel over, zag er niet zo prettig uit, geen/slechte weergave ID3 tags. Vastlopers, een handleiding waar al bij voorbaat instond dat ie wel eens vast kon lopen en dat je dan even de stekker er uit moest halen, een tijdje wachten en vervolgens weer terug steken, etcetera....die Samsung is trouwens de m205...beetje in de war

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
622 staat te koop in duitsland voor 149, is een beter model. beste koop consumentenbond 2001.

• -Moondust-
Dnc1n schreef op 03 oktober 2002 @ 16:20:
622 staat te koop in duitsland voor 149, is een beter model. beste koop consumentenbond 2001.
Heeft de Consumentenbond ook de Philips DVD633 getest dan? En wat werd er voor conclusie gegeven mbt de Philips DVD622?
Pagina: 1