Ik heb een redirect pagina gemaakt. Hier heb ik een nedstat teller op staan. Ik krijg echter geen hits. Nu komt het volgens mij omdat de teller geen tijd heeft om het icoontje te laden, en volgens mij is het geladen icoontje (of tenminste de aanvraag ervan) de puls die voor een hit zorgt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er toch een hit genoteerd wordt? Het is een lege redirect pagina, met alleen die teller, dus 5 seconden in beeld tonen is niet echt een optie denk ik. Wanneer het niet anders kan wil ik deze pagina nog wel aankleden met een redirect boodschap, maar eerst wil ik graag proberen om gewoon via deze manier hits te laten tellen. Iemand die mij kan helpen?
De code luidt als volgt:
O ja, het gaat hier niet om het bekende 0 of 1 probleem bij een forward site, dat heb ik al geprobeerd.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er toch een hit genoteerd wordt? Het is een lege redirect pagina, met alleen die teller, dus 5 seconden in beeld tonen is niet echt een optie denk ik. Wanneer het niet anders kan wil ik deze pagina nog wel aankleden met een redirect boodschap, maar eerst wil ik graag proberen om gewoon via deze manier hits te laten tellen. Iemand die mij kan helpen?
De code luidt als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <html> <head> <script language="JavaScript"> window.location = "http://www.mijnpagina.nl" </script> </head> <body> NEDSTAT TELLER </body> </html> |
O ja, het gaat hier niet om het bekende 0 of 1 probleem bij een forward site, dat heb ik al geprobeerd.