Problemen met install

Pagina: 1
Acties:

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 15:22
Ik weet niet of dit hier onder dit draad hoord maar ik post het hier maar!
ik heb sinds gister mijn MSI omgeruild voor een A7V333 met raid maar als ik nu wil WinXP prof UK wil installen zegt hij dat hij files niet kan kopieren (dit is meteen in het begin na het booten met cd na de format) nu d8 ik 1st dat mijn cd rot was (kan gebeuren) maar 3 cd's van XP verder werkte het nog niet,dit waren cd's van verschillende mensen. Heb toen W2k geprobeerd en ik kreeg het zelfde probleem! toen d8 ik van mijn hdd is misschien dood maar ook dat was niet het geval! cd rom drive heb ik ook veranderd maar ook dat hielp niet... Heb een nieuw mobo nieuwe cpu en nieuwe hdd enzo en mijn ideeen beginnen een beetje op te raken.

zijn er hiernog mensen die dezelfde problemen ondervonden hebben en/of een oplossing hiervoor hebben???

Metal to the bone

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Staat virus detectie uit in het BIOS? Absoluut nodig als je windows wilt installen.

• BOCmetalhead
neuh die staat geloof ik nog aan... maar volgens mij behoort dat toch weinig uit te maken?

Metal to the bone

Verwijderd

Je moet als je XP wil gaan installeren F6 indrukken als ie erom vraagt aan het begin.
Dan moet je een diskette erin doen met de Raid drivers erop... die kan je vinden op de meegelverde cd.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

BOCmetalhead schreef op 03 oktober 2002 @ 15:15:
neuh die staat geloof ik nog aan... maar volgens mij behoort dat toch weinig uit te maken?
Dit is de virusdetectie voor je mbr..

Windows maakt ook wijzigingen in je mbr. Als je dus met de setup bezig bent denkt je BIOS dat er een virus in je mbr loopt te vreten en kapt ermee.

Uitzetten dus die handel.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BOCmetalhead
hmmz ke... dat maar eens proberen... en die raid die kan je toch ook alleen als winblows geinstalled is nog installeren? volgens mij moet hij dat dan ook pakken d8 ik maar ik kan dit wel eens ff proberen

Metal to the bone

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Lijkt me niet dat je je raid moet installeren als windows er al op staat :D

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

.

[ Voor 0% gewijzigd door Leon T op 03-10-2002 15:26 . Reden: damn, dubbelpost ]

• BOCmetalhead
:D het viel te proberen... maar kan dat het zijn dat hij daarop die foutmelding geeft dat hij bepaalde files niet kan vinden?

Metal to the bone

Verwijderd

Ben er bijna 100% zeker van dat het de raid drivers zijn waarover ik net gesproken heb.
Ik heb het ook gehad bij een vriend met hetzelfde moederbord... ASUS levert geen diskette mee met raid rivers, maar ze staan wel op de cd.

• BOCmetalhead
ke ff checkuh :P

Metal to the bone

Pagina: 1