Toon posts:

Fallout 1 en 2 Onder Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb de games beide aangeschaft ooit, en had weer eens zin om te gaan spelen, het probleem is dat ik het eerst speelde onder windows 98, maar tegenwoordig win XP heb...

en wat blijkt, beide spellen willen niet installeren onder xp!

iemand hier patches of fixes voor?, interplay zelf lijkt er namelijk nogal schijt aan te hebben ;(

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

Willybubba

Nut up or shut up.

Compatibility mode al geprobeerd?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Topicstarter
hmm, nee wat is dat? :o

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 17:01
Klopt, het werkt niet echt lekker op XP, Ik weet niet of het een mogelijkheid is maar gewoon installen op een ander OS, No cd crack er overheen en dan kan je in windows xp fallout 2 nog spelen. Wil niet met fallout 1 dacht ik.

Verwijderd

Topicstarter
shit, en de fallout 2 cd is natuurlijk weer net uigeleend...

Verwijderd

Topicstarter
echt belachelijk dat die lui van interplay niet een patch maken voor xp trouwens...

Verwijderd

Topicstarter
Willybubba schreef op 03 oktober 2002 @ 15:09:
Compatibility mode al geprobeerd?
ik heb gezien dat dit zou moeten werken, maar hoe doe ik dat, installeren via compatiblity mode?? anyone?

• Hahn
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:16:
[...]

ik heb gezien dat dit zou moeten werken, maar hoe doe ik dat, installeren via compatiblity mode?? anyone?
Rechtermuis op het icoontje van het spel -> Eigenschappen -> Bovenaan staat dan Compatibiliteit, daar dus op klikken -> Windows 98 kiezen of één van de andere mogelijkheden proberen :)

The devil is in the details.

• BlackMage
Compatibility werkt niet.
Heb ik al geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
het installeren werkt wel daarmee... maar als ik op de falloutw.exe druk dan start ie op en komt er een zwart scherm en kapt ie er mee (falloutw.exe ook met compatiblity mode)

• BlackMage
Fallout 2 werkt wel denk ik.

Verwijderd

Ik speel Fallout 1 onder Windows XP Pro (Engelse versie). Falloutw.exe op compatibilitymode Windows '95. Geen enkel probleem.
Spel komt overigens uit een "verzameldoos" Adventure Hall of Fame.

Verwijderd

Fallout 2 werkt zeker weten heb em zelf vorige week gespeeld en inmiddels ook alweer uitgespeeld
gewoon doen wat marco zegt werkt perfect (-:
en anders de ultieme oplossing en zeker de moeite waard voor fallout een 4gb hdtje pakke windows 98 erop en klaar is Dikkuh
Pagina: 1