Toon posts:

BAckup maken

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik weet dat het een stomme vraag is maar hoe maak ik een backup ben pas 13 dus weet het nog niet. Met welk progamma? Ik heb windows xp

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

start, programma's, bureau accessoires, systeemwerkset, backup

Of gewoon start, help, zoek op backup, dan heb je jezelf geholpen ;)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Dit is een geintje right? [nofi als het niet zo is]

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 10:20
Met Norton Ghost van Symantec kun je een complete backup maken van alles wat op je harde schijf staat.

(Zoek ook zelf even met google of gewoon hier op GOT, er zijn namelijk al zat mensen geweest die dit gevraagd hebben)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Waar wil je allemaal een backup van maken? En waarnaar toe?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
Flipke nee hoor want ik wil iets instaleren bij een spel en bij die gebruiksaanwijzing stond dat je eerst beter een backup kon maken want het is niet officieel maar bedankt allemaal

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:09:
Flipke nee hoor want ik wil iets instaleren bij een spel en bij die gebruiksaanwijzing stond dat je eerst beter een backup kon maken want het is niet officieel maar bedankt allemaal
Ok sorry :)
Soms worden er dingen op GOT gepost waar ik zeker van weet dat we in de maling genomen worden.. Zo te zien heb je genoeg reacties gekregen ondertussen :)

Verwijderd

Topicstarter
Er staat geen backup bij is het niet 'wizard bestanden overzetten'?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Doe dan even start, help, en zoeken. Misschien moet je het even installeren... Zoekt en gij zult vinden!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
uhh ja dat is nou een beetje een probleem want hij wil (is al een tijdje zo) die help niet openen

Verwijderd

Topicstarter
is er nog iemand?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ey CityStarZ:

Ik raad je aan om onze FAQ even door te nemen, en dan met name Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Daarin staan wat punten waar je even op moet letten, wanneer je een topic start, en reageert in een topic. Daar staat bijvoorbeeld ook dat je niet hoeft te kicken binnen 6 minuten (een reactie geven op je eigen topic, zonder toegevoegde waarde, zodat jouw topic bovenaan komt te staan in de lijst).

Bovendien raad ik je aan om even de Windows Operated Systems - Policy door te lezen, daarin staan ook een aantal punten waar je op moet letten, als je een topic start in Windows Operated Systems.

Verder is dit een vraag die best door even te zoeken beantwoord had kunnen worden, zoek bijv. op 'backup maken xp' in Tijdelijk extra searchengine. of in de huidige search.

Succes :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.