Toon posts:

Wizzkid gezocht!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Voor het jongerenprogramma van RTV-Utrecht zoek ik(verslaggeefster) jonge 'Wizzkids'.
Ik zoek jongeren in de leeftijd van 14-20 jaar die helemaal bezeten zijn van alles wat te maken heeft met computers en ook nog in Utrecht of omgeving wonen, jaja moet het ook niet te makkelijk maken!
Waar ik o.m. benieuwd naar ben is naar bijvoorbeeld de vooroordelen over een wizzkid, kloppen die? Waar houdt een wizzkid zich zoal meebezig......etc..
Dus als jij je aangesproken voelt of me verder kan helpen in deze zoektocht, MAIL me dan!

Groetjes, Miranda :*)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan moet je toch echt ergens anders wezen hoor 8)7.
Nee serieus, "personeelsadvertenties" kunnen niet, misschien in de HK, maar hier niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:57:
Hoi!

Voor het jongerenprogramma van RTV-Utrecht zoek ik(verslaggeefster) jonge 'Wizzkids'.
Ik zoek jongeren in de leeftijd van 14-20 jaar die helemaal bezeten zijn van alles wat te maken heeft met computers en ook nog in Utrecht of omgeving wonen, jaja moet het ook niet te makkelijk maken!
Waar ik o.m. benieuwd naar ben is naar bijvoorbeeld de vooroordelen over een wizzkid, kloppen die? Waar houdt een wizzkid zich zoal meebezig......etc..
Dus als jij je aangesproken voelt of me verder kan helpen in deze zoektocht, MAIL me dan!

Groetjes, Miranda :*)
Ja ok maar goed helemaal bezeten zijn van PC's betekend niet meteen dat je een wizzkid bent, Wizzkid is meer een persoon die op jonge leeftijd bijvoorbeeld al kan programmeren en dan geen HTML maar echte zware scripttalen.

Verder is het jammer dat je alleen maar even snel een advertentie plaats en je daarvoor geregd heb. Wizzkids zullen er op dit forum genoeg zitten, maar personeelsadvertentie's zijn hier niet zo blij mee.

Verwijderd

Damn he, net 21 geworden ;(

Femme kan toch nog wel meedoen dan ofniet? Of hlpdsk, kan ie z'n face eindelijk eens op TV laten zien :+

Wizzkids, misschien op www.computeridee.nl >:)

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 16:11

faraway

Dank U...

Dit topic is hier idd niet echt op zijn plaats, maar de topicstarter heeft zich zo te zien speciaal voor deze oproep op GoT geregd.
Misschien dat één van de modjes zo vriendelijk is om dit even te moven naar SG :)

Verwijderd

Sh**t dus na je 20ste ben je geen wizz meer.. B) Hmmm ik ga me nu toch een oude l*l voelen :'( Oh wacht... dat ben ik nooit geweest ! :*)

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dat hoort hier echt niet.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.