• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik heb 3 maanden geleden een SIemens ME45 besteld bij O2 op internet, was 2 dagen later binnen, maar twerkte niet, ik had voor numerbehoud gekozen en mn oude sim werkte niet op het met een simlock bewerkte toestel :/

Dus O2 gebeld, is opgehaald na 2 maand terug; werkte nog steeds niet |:(

Meer dan een maand na dat (vandaag) wordt ie weer teruggebracht, bezorger: "Het toestel is vervangen, dus het probleem is sowiezo verholpen" ik: "Mooi!"

En ja, de sim werkte eindelijk, ik doe hem aan, taal blijkt ingesteld op engels, dus ik dacht het direct te veranderen, mooi niet dus... alleen engels en 2 aziatische talen 8)7 |:( :X ;( :'(

Dus ik op internet aan het zoeken naar een software update, die ik vind in de vorm van een GPRS-update, in de hoop dat deze update ook de taal op het toestel kon veranderen, probeer ik hem te installeren.... Wat blijkt?? hij werkt niet, het programma geeft de volgende error:
"Your mobile has a Siemens internal software version!"
"You need to know what you are doing!"

Dus ik WTF, en ga gewoon door, maar nee, verkeerde software versie, had ik anders verwacht??? nou nee |:(

Ik ben gelijk Siemens gaan bellen, die aan de hand van het Imei-nummer concludeerden dat Siemens het toestel nooit eerder had gezien (behalve in de fabriek wrschnlk :) (hoop ik)). Hun slotconclusie: "Ja sorry, het enige dat er overblijft als die update op internet niet werkt, is om het toestel regelrecht naar ons op te sturen, dan kunnen wij er misschien iets mee."

Mijn conclusie: AAAAAAAARRRRGH :( :'( ;( |:( 8)7

Ik ga er niet van uit dat iemand hier raad mee weet, maar mocht dat toch het geval zijn, please help! Kmoest vooral ff mn ei kwijt:)

Chagrijnige groeten,

Arjenn

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-03 19:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

dat is nou het nadeel als je hem niet in de winkel koop!!!

Okee, ik geef toe, op internet is het meestal goedkoper

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ja, daar heb je gelijk in, maar twas een zakelijk abbonement in de aanbieding die alleen op internet te vinden was:) dus vandaar...