Ik werd vorige week op mijn ericsson gebeld, zat op trilstand in mijn broek, toen ik hem eindelijk uit mijn broek had, deed hij niets meer, sindsdien doet hij helemaal niets meer, hij is helemaal dood, maakt niet uit of ik hem oplaadt hij doet helemaal niets meer. Ik heb de accu al doorgemeten, die geeft 3,4 volt en de adapter doorgemeten en die doet het ook gewoon. Wat kan er aan de hand zijn? Heeft het nut hem weg te brengen te reperatie, want ik ben wel verliefd op mijn ericsson, en volgens mij is hij niet meer te krijgen, what to do? Hoeveel gaat reperatie ongeveer kosten?
Ik kan me vergissen, maar de t28s is toch best al een oud toestel ?
Je geeft namelijk zelf al aan dat hij buiten de garantie zit,omdat je naar de kosten vraagt van de reparatie.
Hierbij ga ik uit dat de telefoon ongeveer 1 1/2 jaar oud is, hierbij loont het niet om hem te reparatie te sturen omdat je alleen al meer geld kwijt bent aan onderzoekskosten en verzendkosten en dan heb ik de reparatie zelf nog niet eens meegerekent.
Je geeft namelijk zelf al aan dat hij buiten de garantie zit,omdat je naar de kosten vraagt van de reparatie.
Hierbij ga ik uit dat de telefoon ongeveer 1 1/2 jaar oud is, hierbij loont het niet om hem te reparatie te sturen omdat je alleen al meer geld kwijt bent aan onderzoekskosten en verzendkosten en dan heb ik de reparatie zelf nog niet eens meegerekent.
Dit probleem heb ikzelf en een vriend van mij ook gehad. Je moet hem inderdaad laten repareren, was bij mij binnen een week terug. Ik hoop dat dat je nog garantie hebt, was bij mij wel. Een prijsindicatie durf ik je niet te geven.
Het schijnt trouwens iets in het voedingscircuit op de printplaat zelf te zijn.
Het schijnt trouwens iets in het voedingscircuit op de printplaat zelf te zijn.
Ik heb eigenlijk geen idee hoelang er garantie op het apparaat zit, ik heb hem zo'n kleine 2 jaar.[Airwolf] schreef op 03 oktober 2002 @ 14:50:
Wat is een leuk nieuw soortgelijk toestel om nu aan te schaffen?
Ik zit ook al driftig te zoeken naar een vervangend toestel voor m'n t28s (die het nog wel doet, alleen voor het geval ie er mee ophoudt...). De Nokia 6510 lijkt me een goeie keus (of de luxere 8310, zelfde grootte, meer overbodige frutsels), de Motorola v66 is ook een leuk ding.
De T39 is de perfecte volgende telefoon voor je. Ik heb hem zelf, heeft alles wat de T28 had en meer, beter, sneller.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ooit gehoord van emotionele waarde. Niet kwaad bedoelt ofzo.[Airwolf] schreef op 03 oktober 2002 @ 14:50:
Ik heb ook een ericsson t28s en daar ben ik erg tevreden over. Daarnaast was het een erg mooi design (smaakkwestie) voor die tijd. Hij heeft zelfs een onderdompeling in water doorstaan. Dus voor mij is er momenteel geen 'beter' toestel...
IDD
groot gelijk hoor.......
de Ericsson T28s RULEZ
1 van de mooiere T-serie phone...... op de t68i na dan
maarre...denk dat het aan je printplaat ligt.....
ik had ook zoiets na een paar weken nadat ik de t28 had.
die is toen ook plosteling dood gegaan.....
die reageerde ook nie bij het opladen zoals jij zegt enz.
khad nog garatnie erop zitten......en dus een compleet nieuwe t28 gekregen....
enige optie is naar een dealer gaan, vragen hoeveel 't kost om hem te fixen.
en inderdaad, t28 word niet / nauwelijks verkocht.
en de t29 en t39 ZUIGEN
Good Luck verder....
groot gelijk hoor.......
de Ericsson T28s RULEZ
1 van de mooiere T-serie phone...... op de t68i na dan
maarre...denk dat het aan je printplaat ligt.....
ik had ook zoiets na een paar weken nadat ik de t28 had.
die is toen ook plosteling dood gegaan.....
die reageerde ook nie bij het opladen zoals jij zegt enz.
khad nog garatnie erop zitten......en dus een compleet nieuwe t28 gekregen....
enige optie is naar een dealer gaan, vragen hoeveel 't kost om hem te fixen.
en inderdaad, t28 word niet / nauwelijks verkocht.
en de t29 en t39 ZUIGEN
Good Luck verder....
Geef een argument of zeg anders niks..
Ik heb een T39M en ik vind het een lekker telefoontje. Ik vind vooral de menu's in ericsson telefoons erg prettig, en ze zijn gewoon compleet. De T39m heeft alles: Tri-band, GPRS, wap, email, IR...en hij ziet er nog eens gelikt uit ook, maarja, dat is mijn mening natuurlijk
Ik heb trouwens zo'n mobi-verzekering voor een paar euro's per maand, dan wordt hij altijd gefixt. Erg handig.
Das leuk en aardig wat jij hebt...... maar daar heeft hij toch nix aan?
daarom ga ik nie erop in waar de 29 en 39 zuige.... das andere onderwerp.
daarom ga ik nie erop in waar de 29 en 39 zuige.... das andere onderwerp.
Verwijderd
Het is zowieso verstandig niet zomaar uitlatingen te doen zonder ze te beargumenteren. Je loopt dan (zoals nu) de kans dat andere users zich aangesproken/aangevallen voelen en schieten dan in de verdediging. 
Enne, smaak is mensafhankelijk ... "smaken verschillen"
Enne, smaak is mensafhankelijk ... "smaken verschillen"
Pagina: 1