Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Je moet de S-Video in gebruiken om het signaal van bv je TV of VCR naar je kaart te sturen.
Een antennekabel is redelijk zinloos, want de V8420 heeft geen tuner...
Een antennekabel is redelijk zinloos, want de V8420 heeft geen tuner...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Welkom op GoT.
Het is hier de bedoeling dat je eerst wat dingen zelf gaat uitzoeken voordat je vragen gaat stellen.
Heb je de FAQ al doorgelezen? daar staat bijvoorbeeld het volgende in:
De grote tv-out FAQ
Veel plezier hier nog op GoT
Het is hier de bedoeling dat je eerst wat dingen zelf gaat uitzoeken voordat je vragen gaat stellen.
Heb je de FAQ al doorgelezen? daar staat bijvoorbeeld het volgende in:
De grote tv-out FAQ
Veel plezier hier nog op GoT
[ Voor 0% gewijzigd door ExcaliburDexter op 03-10-2002 14:18 . Reden: mac op werk zuigt ]
Ik heb zelf al op 3d guru gezocht. Bij mycom geweest. En iets van 2 uur op google gezocht...
Moet genoeg wezen toch? Ik weet dat je een video out kan gebruiken van een vcr.... Maar er moet toch ook wel een andere manier zijn toch?
Moet genoeg wezen toch? Ik weet dat je een video out kan gebruiken van een vcr.... Maar er moet toch ook wel een andere manier zijn toch?
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Verwijderd
Er is geen andere manier, je zult toch een tuner nodig hebben, het zij intern, het zij extern. Verder wil ik je aanbevelen om even wat zoekfuncties te gebruiken, deze vraag is al veel vaker gesteld en met de minste inspanning zelf te beantwoorden. Succes verder
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()