nou het zegt 't al, me routertje met win98se zónder firewall wil maar niet met VNC over internet gaan. Lokaal werkt het wel.
Nu d8 ik zo, zal pcAnywhere het dan wél doen? Want ik wil dus vanaf me werk/stage lekker kunnen werken op dat routertje, ff bestandjes overzetten enzo
Maar ik heb al eens wat topics gehad over dit gare probleem met VNC en ik wil dus gewoon remote kunnen werken. Me pa vindt het ook handig om vanaf z'n werk naar ons netwerk thuis te kunnen. VNC wilt gewoon niet naar buiten
poorten staan open maar volgens mij blokt quicknet ze
nog ff de pc:
p166 @ 200
48MB edo
8,4GB HDD
Win98se alle updates erop
Sygate 4.zoveel
Géén Firewall (en die van sygate is uit/niet beschikbaar)
ISP: Quicknet (Power pakket)
btw: er staat ook nog een DNS2Go client op zodat ik altijd me ip kan achterhalen, zo die dwars zitten?
Nu d8 ik zo, zal pcAnywhere het dan wél doen? Want ik wil dus vanaf me werk/stage lekker kunnen werken op dat routertje, ff bestandjes overzetten enzo
Maar ik heb al eens wat topics gehad over dit gare probleem met VNC en ik wil dus gewoon remote kunnen werken. Me pa vindt het ook handig om vanaf z'n werk naar ons netwerk thuis te kunnen. VNC wilt gewoon niet naar buiten
nog ff de pc:
p166 @ 200
48MB edo
8,4GB HDD
Win98se alle updates erop
Sygate 4.zoveel
Géén Firewall (en die van sygate is uit/niet beschikbaar)
ISP: Quicknet (Power pakket)
btw: er staat ook nog een DNS2Go client op zodat ik altijd me ip kan achterhalen, zo die dwars zitten?
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output