Ik ben nogal een n00b op dit gebied, maar heb het volgende vraagje.
Ik zit sinds kort samen met 5 andere mensen in een studentenhuis in Groningen. Er is nog geen kabelinternet-verbinding en ik begin al flinke afkickverschijnselen te krijgen.
Nu hebben we met z'n allen besloten om kabelinternet te nemen.
Er moet dus gedeeld worden.
Een extra PC als router is geen optie ivm lawaai, ruimte en extra stroomkosten.
Ik heb dus wel verhalen gehoord over hardware routers en ik heb een beetje rond zitten snuffelen naar prijzen e.d., maar ik heb er te weinig verstand van om echt iets zinvols te vinden.
Wij zitten dus met 6 personen in dat huis en heel veel routers hebben maar 4 poorten dus volgens mij hebben we dus een 8 poorts router nodig (correct me if I'm wrong).
Ik heb een beetje zitten snuffelen bij vraag en aanbod en bij pricewatch en ik kwam bij het volgende:
http://www.smc-europe.com/english/products/broad/7008BR.html
Mijn eerste vraag is: is dit wat?
Mij tweede vraag: kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen.
Ik zit sinds kort samen met 5 andere mensen in een studentenhuis in Groningen. Er is nog geen kabelinternet-verbinding en ik begin al flinke afkickverschijnselen te krijgen.
Nu hebben we met z'n allen besloten om kabelinternet te nemen.
Er moet dus gedeeld worden.
Een extra PC als router is geen optie ivm lawaai, ruimte en extra stroomkosten.
Ik heb dus wel verhalen gehoord over hardware routers en ik heb een beetje rond zitten snuffelen naar prijzen e.d., maar ik heb er te weinig verstand van om echt iets zinvols te vinden.
Wij zitten dus met 6 personen in dat huis en heel veel routers hebben maar 4 poorten dus volgens mij hebben we dus een 8 poorts router nodig (correct me if I'm wrong).
Ik heb een beetje zitten snuffelen bij vraag en aanbod en bij pricewatch en ik kwam bij het volgende:
http://www.smc-europe.com/english/products/broad/7008BR.html
Mijn eerste vraag is: is dit wat?
Mij tweede vraag: kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan doen.
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.