Hoi.
Verwijderd
huh tijdschema voor bouwen van een website is onzin
Elke website heeft andere features nodig en andere opbouw en vaak ook een andere programmeertaal dit verschilt per wens van het bedrijf, er is niet zoiets als een standaard bouw schema van een website.
Je evalueert de dingen die de website moeten hebben en aan de hand daarvan ga je uitrekenen hoeveeltijd jouw dat gaat kosten, en dan maak je eventueel voor jezelf een tijdschema
Elke website heeft andere features nodig en andere opbouw en vaak ook een andere programmeertaal dit verschilt per wens van het bedrijf, er is niet zoiets als een standaard bouw schema van een website.
Je evalueert de dingen die de website moeten hebben en aan de hand daarvan ga je uitrekenen hoeveeltijd jouw dat gaat kosten, en dan maak je eventueel voor jezelf een tijdschema
heb je voor het bouwen van een site dan een schema nodig?
wel leuk idee, past wel bij die fuckin 2e fase wat ik nu d
wel leuk idee, past wel bij die fuckin 2e fase wat ik nu d
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
hele vage vraag......
wat voor site, wat komt er op, en idd waarom veel uren?
wat voor site, wat komt er op, en idd waarom veel uren?
offtopic:
dit ruikt naar de zoon van Noach
edit, iemand was me voor
dit ruikt naar de zoon van Noach
edit, iemand was me voor
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Verwijderd
Helemaal geen onzin. Zeker niet veel websites (betaald) gebouwd?Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:41:
huh tijdschema voor bouwen van een website is onzin
Als iemand een website wil laten bouwen en iemand daarvoor inhuurt, dan zal diegene toch een soort van urenverantwoording in moeten leveren.
Daar doelt de topicstarter op neem ik aan.
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:43:
[...]
Helemaal geen onzin. Zeker niet veel websites (betaald) gebouwd?
Als iemand een website wil laten bouwen en iemand daarvoor inhuurt, dan zal diegene toch een soort van urenverantwoording in moeten leveren.
Daar doelt de topicstarter op neem ik aan.
Dat moet de topicstarter dan ook maar zelf doen. Komop zeg...we gaan hier niet jou (sort of) boekhouding doen
Dicht dus
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()