Nadat ik SP1 geinstalleerd had, had ik het gevoel dat alles wat stroever ging. Nou bleek met hdtach dat de disk cpu usage 58% was! Dit is het geval zowel met hd's die op promise ata133 controller aangesloten zitten, als op de normale ide controller. Net windows xp opnieuw geinstalleerd, en zonder SP1 is deze cpu usage maar 13% (nog hoog imho, maar iig beter). Iemand hier een oplossing voor (behalve SP1 niet installeren)? Ik heb alle mogelijk denkbare drivers geinstalleerd (4-in-1, latency patch, etc)
DMA moet ie standaard toch aan aan hebben staan? Dus dat zou het niet zijn...
No production networks were harmed during this posting
"Nou bleek met hdtach dat de disk cpu usage 58% was!"
Waar vind ik dat dan check ik dat even bij mij.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Gewoon standaard hdtach test uitvoeren, dan test ie aan het eind de cpu usage.Fireman schreef op 03 oktober 2002 @ 13:48:
"Nou bleek met hdtach dat de disk cpu usage 58% was!"
Download doet het niet vanaf deze pagina. Heeft het er niet mee te maken dat die versies niet voor win XP is? en dat met die patch nog meer "struikel blokken" geïnstalleerd zijn?Witsflow schreef op 03 oktober 2002 @ 18:41:
[...]
Gewoon standaard hdtach test uitvoeren, dan test ie aan het eind de cpu usage.
Of heb jij ergens een versie die wel voor XP is?
De volledige versie van HDTach ondersteund Windows XPFireman schreef op 03 oktober 2002 @ 19:32:
[...]
Download doet het niet vanaf deze pagina. Heeft het er niet mee te maken dat die versies niet voor win XP is? en dat met die patch nog meer "struikel blokken" geïnstalleerd zijn?
Of heb jij ergens een versie die wel voor XP is?
Die heb ik ( nog ) niet, jij welarjanscholl schreef op 03 oktober 2002 @ 19:39:
De volledige versie van HDTach ondersteund Windows XP
Mod-break:
Is dit een warez request, of gewoon een nutteloze opmerking? Ik ga maar uit van die tweede... Laat het voortaan in ieder geval maar zitten.
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 03-10-2002 21:45 ]
Pagina: 1