tvtool

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=614308

Ik heb er al op gereageerd maar ik vind deze reactie niet overbodig (zag ik te laat). Volgens mij hebben meer mensen hier nl. last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Tja, het is niet echt een reaktie die iets aan de draad toevoegt. Het blijkt wel dat er meerdere mensen last hebben van dit probleem dus die reaktie van HENNESSY is wel de aanzet op een mirrortje op te zetten. :)

Dat is dan in mijn ogen een +1 interessant waard omdat er iets wordt aangegeven.

Edit:
Ik vraag mij af wat de heren modderéters van een langdradige reaktie als deze vinden, het voegt niets toe, je krijgt alleen maar RSI van het scrollen. Wat mij betreft is dit een half behulpzame en half overbodige post, zoals ik er tegenaan kijk kan deze naar de +1 behulpzaam omdat ik niet van mening ben dat +2 een goede score is. :)

Edit:
Die reaktie van HENNESSY staat wel mooi op de 0, ik zie net dat er twee reakties onder elkaar staan van hem, hij had net zo goed de editknop kunnen gebruiken.
Maar goed, ik wacht het even af.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Die reaktie waarnaar je verwijst basz2000 vind ik eigenlijk ook redelijk overbodig. Een linkje naar het artikel was imo praktischer geweest, alhoewel hij het denk ik wel goed bedoelt. Een 1 lijkt me dan ook wel een redelijke eindscore.

Verder, done :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb de tag van HENNESSY nog even veranderd van +1 overbodig naar +1 interessant. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
is volgens mij idd een +1 posting.
Goed bedoeld maar een veel te lang stuk ge ctrl c/v't.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.