Toon posts:

ADSL-abo loopt af... overstappen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn, naar mijn mening veel te dure, ADSL-abonnement loopt binnenkort af. Ik kan het na een jaar kosteloos opzeggen. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken en het valt me op dat het ook goedkoper kan. Ik noem bijvoorbeeld Breedband Family van Zonnet. Voor 39 pleuro per maand heb je een gelijkwaardige breedband aansluiting. Ik vraag me alleen af of ik mijn huidige adsl USB-modem ook voor dit alternatief kan gebruiken. Daarnaast heeft BabyXL ook aangekondigd haar ADSL-prijzen omlaag te halen. Dit is exact het tegengestelde van KPN. Het kan blijkbaar ook anders.

Kortom: Is er een alternatief voor mijn KPN-geldspekkende ADSL internetverbinding?

Verwijderd

Waarom niet iets van cistron?

Verwijderd

Topicstarter
tell me more :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:11:
Waarom niet iets van cistron?
Cistron is op dit moment de snelste adsl aanbieder (bron: digitale consumentengids). Helaas wel dure eenmalige en maandelijkse kosten.

Goedkopere varianten worden bijna allemaal op 128kb/s geklokt.

Chello komt vrij hoog uit in de test. Dit is wel kabel maar haalt (met fluctuering) 188kb/s

;)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-08 14:00

mutsje

Certified Prutser

mijn abbo adsl is aflopend en reeds opgezegt. Deze jongen gaat binnenkort over op cistron.. ja ja hogere kosten maar wel 7.8mbit down en 512kb up standaard.

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Check wel even of versatel beschikbaar is bij jou dmv de postcode check...is namelijk niet door heel NL leverbaar

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:45

aKra

Intentionally left blank.

Je moet kijken op www.speedtest.nl voor snelheid en prijzen.

Intentionally left blank.

Verwijderd

ik lees net op cistron.nl dat ze een aanbieding hebben wat betreft de aansluitkosten...
zit zelf helaas nog een half jaartje vast aan mxstream...

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Cistron is met hun langzaamste abbo ( 512 down 256 up ) nog een duurder als KPN, 53 euro tegenover 52,25( Planet ) , tsja het scheelt maar 75 euro cent per maand maar je zegt dat je het te duur vind nou dan kan je dus net zo goed bij KPN blijven.. Goed bij cistron krijg je 256 up ipv 128 bij KPN maar dan heb je bij cistron weer een 10 gig download limiet en bij Planet bv alleen maar een FUP ( dat houd iets van 30 gig in ), en daar komt nog is bij dat KPN de snelheid van hun abbo's met 50% gaan verhogen dus de download van nu 512 wordt 768 dus das al helemaal voordeliger.

Dus als je het voor de prijs doet en als je zon basic abbo wil houden zou ik maar gewoon bij KPN blijven..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:07:
... Ik noem bijvoorbeeld Breedband Family van Zonnet. Voor 39 pleuro per maand heb je een gelijkwaardige breedband aansluiting. Ik vraag me alleen af of ik mijn huidige adsl USB-modem ook voor dit alternatief kan gebruiken. ...
Ja, dat kan.. En t/m 5 oktober krijg je er nog een gratis USB-modem bij twv 99 euro dat je dan weer kunt verkopen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

volgende voor mij wordt xs4all+iets van bbned :)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• staafonline
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09-2019
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 13:32:
[...]

Chello komt vrij hoog uit in de test. Dit is wel kabel maar haalt (met fluctuering) 188kb/s

;)
kb/s of kB/s

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
kB/s ik haal het hier ook... tenminste als de server waarvan ik download goed is.. verder heb ik geen last van drukke straat, veel aansluitingen in dorp enzo, dus altijd snel :) (als ik verbinding heb, maar dat zit wel redelijk goed)
Pagina: 1