Toon posts:

Infineon vs Kingston vs anything else?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het voor 512MB SDRAM 133Mhz op dit moment uit welk merk ik zou kiezen? Bij Gistron hebben ze een reepje van Infineon voor 69 euro ipv 99 voor Kingston.

Bedankt voor elke tip!

LaTiNo

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Ik heb persoonlijk met Infineon iets betere ervaringen dan met Kingston icm overclocken, maar goed dat is misschien persoons(reepjes)gebonden....

Just my 2 cents...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

koop corsair die kunnen veel beter overgeclockt worden

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Samsung en Corsair zijn ook erg goed

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Met Pc133 SDRAM heb ik alleen ervaring met Infineon, Kingston en Mtec... Ik ben erg te spreken over Infineon,.. goed te overklokken,... Kingston niet, maar dat komt ondat ze tegenwoordig Nanya chips gebruiken...

Verwijderd

In een test in c't magazine voor computer techniek van november 2001 van 256mB modules waarin zowel Infineon als Kingston geheugens zijn de Infineon producten perfect.

Op de verschillende Kingston producten viel nogal het een en ander aan te merken. Zo waren er problemen met de type- en serienummers, een serie was defect en de laboratorium tests waren niet zonder problemen.

Ik heb in mijn systeem dus voor Infineon (cas2) gekozen, nog geen problemen mee gehad. Jammer alleen dat Gistron geen 512mB cas2 modules kan aanbieden.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Ik heb alleen maar el-cheapo PC-133 geheugen in mijn computer (PIII-500), en dat draait bij mij allemaal probleemloos als PC-100 Cas2.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Hmm... ik heb net 256 MB DDR333 CL2,5 van Kingston gekocht, met Winbond chips erop.
Dit zijn toch geen minderwaardige reepjes, en Winbond maakt toch ook goeie chips (goed overklokbaar voor videokaarten) :? .

Iemand ervaring met de nieuwe (DDR ipv SDR) reepjes van Kingston?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoveel merken, zoveel ervaringen.. Je schiet hier ook niet echt mee op hé..

Doe eens een search op probleemgevallen, kijk eens rond welke merken de die-hard overklokkers gebruiken, mocht je dat een belangrijk aspect vinden, etc.. De verschillen zijn praktisch verwaarloosbaar voor de gewone thuisgebruiker. Je gaat toch ook niet vragen of die cheap ass potgroente van Merk X beter is dan die van Hak :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.