Chaintech in de bocht (m.a.w. service die niks voorstelt)

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Het gaat om het volgende, van de Apogee 7VJL zijn twee versies, de 1.02 en de 1.03.
De 1e versie ondersteunt geen FSB van 333 MHz blijkt uit de praktijk, op het moederbord zit wel een jumper voor 166 MHz maar die werkt niet.

Bij de info die bij de laatste bios stond, werd gemeld dat de 166 MHz-jumper was geactiveerd, later hebben ze deze zin verwijderd.
Ander probleem is dat de bios van de 1.02 geen multiplier van boven de 12.5 ondersteund, je kan dus ook de nieuwere 266 FSB Atlon's XP niet gebruiken op dit mobo.

Op verschillende Fora wordt er aan Chaintech gevraagd om met een oplossing te komen, ze doen dit echter niet.
1 Webshop NewEgg doet dit wel en ruilt kosteloos de 1.02 om tegen de 1.03.

Ik wilde weten hoe dit in Nederland werkte dus begon ik te mailen naar Chaintech.

[KNIP]

Nou, het bekende van het kastje naar de muur en hij heeft de klok wel horen luiden maar wet niet waar de klepel hangt.

Ik heb het bange voorgevoel dat de correspondentie tot niets leidt.
Hebben jullie een tip of een suggestie?
Ik wil dus een 1.03 voor mijn 1.02 hebben.

Zijn er nog meer bezitters van een Chaintech 7VJL versie 1.02? (staat tussen de PCI-sloten)

[ Voor 0% gewijzigd door Floor-is op 03-10-2002 14:37 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip 1

Denk effe aan de layout ! (zet de mails effe tussen [code] ofzo)

Tip 2

Gewoon een nieuw moederbord eisen.. Je hebt een KT333 gekocht voor XP processoren op 166 Mhz. bus, zij hebben de site verandert ZONDER verantwoordelijkheid te nemen voor hun fouten dus ZIJ moeten het fixen..

Tip 3
GoT knokploeg

Tip 4
Consumentenbond

Tip 5
Bord kapot maken en met RMA een nieuwe vragen/krijgen... heb je een goeie revisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Ik ben zojuist benaderd door chaintech, zij vinden het niet zo prettig dat deze mails hier geplaatst zijn. Zou je even contact met ze willen opnemen, om er samen uit te komen?

Vraag even naar Guus als je belt ;)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.