Dag Allemaal,
ik heb mijzelf sinds 20 augustus 2002 aangemeld bij Cistron voor hun MAXX abbo.
Ik zit al op stapje 6 (Porteringsverzoek).
Maar hier schijnt het gigantisch lang te gaan duren:
Datum Richting Berichttype
2002-09-13 bbned -> kpn Porteringsverzoek
2002-09-19 kpn -> bbned Antwoord op Porteringsverzoek
Dit is het stadium dat de KPN monteur mn ADSL verbinding moet overzetten naar BBNet. Ik heb nog nooit ADSL gehad, ik woon hier net 2 maanden.
Hebben meer mensen ervaringen met heel-lang-wachten-op-KPN ?
Ik had gehoopt voor 4 oktober te kunnen ADSL'en met mn nieuwe Vigor 2600 maar dat kan ik beter veranderen in 4 november in het slechtste geval...
Mn hele netwerk (wireless en gedeelte kabel) ligt klaar voor de start, alle servers zijn in de lucht en de spanning stijgt..ogen zijn gericht op de ledjes van de Vigor 2600 en ik heb zelfs met een Fluke een line-check uitgevoerd van modem naar wandcontactdoos. Nu BBnet nog, Cistron sluit mij aan in 3 x ENTER.
Wie wachten er nog meer?
ik heb mijzelf sinds 20 augustus 2002 aangemeld bij Cistron voor hun MAXX abbo.
Ik zit al op stapje 6 (Porteringsverzoek).
Maar hier schijnt het gigantisch lang te gaan duren:
Datum Richting Berichttype
2002-09-13 bbned -> kpn Porteringsverzoek
2002-09-19 kpn -> bbned Antwoord op Porteringsverzoek
Dit is het stadium dat de KPN monteur mn ADSL verbinding moet overzetten naar BBNet. Ik heb nog nooit ADSL gehad, ik woon hier net 2 maanden.
Hebben meer mensen ervaringen met heel-lang-wachten-op-KPN ?
Ik had gehoopt voor 4 oktober te kunnen ADSL'en met mn nieuwe Vigor 2600 maar dat kan ik beter veranderen in 4 november in het slechtste geval...
Mn hele netwerk (wireless en gedeelte kabel) ligt klaar voor de start, alle servers zijn in de lucht en de spanning stijgt..ogen zijn gericht op de ledjes van de Vigor 2600 en ik heb zelfs met een Fluke een line-check uitgevoerd van modem naar wandcontactdoos. Nu BBnet nog, Cistron sluit mij aan in 3 x ENTER.
Wie wachten er nog meer?