Internet verbinding zonder extra's

Pagina: 1
Acties:

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
KPN gaat starten/is gestart met een inbel verbinding waarbij je alleen kan intrenetten, geen webspace, geen nieuwsgroepen en geen email..

Waarom hebben ADSL en Kabel providers dat niet, ik hoef al die troep nou niet echt, ik zorg wel voor 'echte' webspace met een 'echt' email adres..

Maar word het niet eens tijd dat ze zoiets in gaan voeren?

Wat is jullie mening?

Verwijderd

Ik heb gewoon Wanadoo Premium. Veel shit kan gebruikt worden. Maak er geen gebruik van.

• Bender
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:17:
Ik heb gewoon Wanadoo Premium. Veel shit kan gebruikt worden. Maak er geen gebruik van.
dat bedoel ik, je betaald voor iets wat je niet eens wil gebruiken...

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21
Als ADSL gebruiker mag ik servers draaien, dus kan mijn eigen webspace verzorgen, email etc. Dat vind ik wel prettig :)

No production networks were harmed during this posting

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
icefire, paella --> erg leuk, maar das nou net wat de topicstarter al weet :P

Aub even de vraag goed lezen :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Je moet er wel rekening mee houden dat jij een tweaker bent en de normale consument is dat niet.
Dus de normale consument verwacht een totaal pakket van services, waar e-mail en webspace bijhoort.

Dus waarom zouden ze zoeen abbonnement gaan brengen ?
Het lijkt me niet logisch om dat te doen aangezien de doelgroep heel klein is.

Verwijderd

ja je hebt gelijk, ik hoef ook niet al die extra features van mijn ISP te hebben en al helemaal niet als dit scheelt in de kosten. Maar aan de andere kant, die extra opties doen ze er juist bij zodat ze niet allerlei verschillende pakketen hoeven aan te bieden.. :)

Want de ene user wil dit en de andere dat, dus zeggen ze meestal we maken een compleet pakket met daarin de features die de meeste gebruikers willen hebben, en dan is het logisch dat de prijs ook iets hoger komt te liggen.

Verwijderd

dan moet je zonnet adsl plus nemen (via versatel) zitten geen fratsen op (dus geen emailaccounts en free webspace enzo)

Verwijderd

Als je Zon Breedband Plus neemt, dien je je eerst als Zon Gratis gebruiker te registreren, waarbij jawel, een webspace en e-mail account horen.. Maar ik denk inderdaad dat de doelgroep voor zo'n abbo zonder fratsen zeer klein is..

• Bender
[Airwolf] schreef op 03 oktober 2002 @ 12:14:
Je moet er wel rekening mee houden dat jij een tweaker bent en de normale consument is dat niet.
Dus de normale consument verwacht een totaal pakket van services, waar e-mail en webspace bijhoort.

Om een abbo erin te brengen kost weinig extra werk volgens mij, en volgens mij gebruikt maar 20% ofzo de webspace uiteindelijk...

Ik heb trouwens chello [voor als mensnen dat wilde weten ook :D]

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Triloxigen schreef op 03 oktober 2002 @ 12:50:
[...]

Om een abbo erin te brengen kost weinig extra werk volgens mij, en volgens mij gebruikt maar 20% ofzo de webspace uiteindelijk...
Ja, het kost dan wel weinig werk maar ik denk dat het toch voor de providers is van "Waarom zouden we :?".

Ik ga er een beetje vanuit dat jij (als er zoeen pakket komt) korting wil, maar die korting (als die al gegeven zou kunnen worden) zal niet meer als 3 euro bedragen. De kosten voor het opzetten van 5mb webspace een een e-mail accountje erbij zijn dusdanig laag dat het het dus niet waard is.

Je betaald namelijk ook maar voor de verbinding, de extra dingen die je krijgt betaal je eigenlijk niet voor. Ik zie dus ook het probleem niet dat ik en jij dat erbij krijgen.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:21
Zoiets brengt wel administratie moeite en dus kosten met zich mee.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 03 oktober 2002 @ 12:14:

Ik ben het eens met de topicstarter.

Er zou eigelijk een kale variant moeten worden aangeboden. Dit is dan klantgericht bezigzijn. Helaas zal dit niet gebeuren aangezien de particuliere instellingen graag op de grote massa gokken!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-07 15:48

Geckoo

Good news, everyone!

heeft tweakdsl dat niet? (dat was toch geregeld vanuit tweakers.net?)
een uitgeklede versie?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Maar jah ze moeten toch een reden hebben om geld te verdienen. Extra service, kost weinig en een goede reden om de kosten op te pompen.
Hoe betalen ze anders de "helpdesk" medewerkers.
Ik weet dat ze soms als vrijwilligers gedragen.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14
Volgens mij is er wel degelijk een grote doelgroep voor een "zonder fratsen" abo. Vooral de normale internetgebruiker heeft er baat bij. Die nemen graag de extra korting. Een e-mailadres nemen ze wel bij Hotmail, en een website hebben ze ook al niet nodig.

Verwijderd

RobbertC schreef op 03 oktober 2002 @ 14:03:
Volgens mij is er wel degelijk een grote doelgroep voor een "zonder fratsen" abo. Vooral de normale internetgebruiker heeft er baat bij. Die nemen graag de extra korting. Een e-mailadres nemen ze wel bij Hotmail, en een website hebben ze ook al niet nodig.
Ja, eigelijk snappen de marketing mensen van die internetproviders er geen snars van. Ze proberen zich te onderscheiden van de concurrentie d.m.v. extra service aan te bieden. die willen we niet

Onderscheiding in prijs, dat is wat de echte tweaker op prijs stelt, niewaar? ;)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat is er dan minder bij dat ADSL-lite? Is dat soms langzamer (als enige), maar je hebt toch de overige zooi?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1