Ik heb recentelijk een MSI KT3 Ultra2-R moederbord en een GeForce 4 (Point of View Ti4200 SE) kaart gekocht.
Ik krijg de Videokaart alleen werkend met standaard videodrivers, zodra ik de specifieke drivers van Nvidea (ongeacht welke versie) ga installeren start mijn PC niet meer op. Dat betekend dus dat ik geen 3D games kan spelen
...
Eerst heb ik alles met Windows ME geprobeerd, daarna met XP Professional.
Tevens heb ik geprobeerd een andere videokaart (GeForce 3 Ti-200) uit een andere computer te installeren op dit moederbord. Ook dat werkte niet. (Overigens draait de GeForce 4 nu prima op dat oudere systeem!)
Wie kan mij advies geven wat ik nog kan proberen.
Ik heb het al met en zonder Via 4-in-1 drivers geprobeerd, nieuwere versies van die drivers, etc. Tevens heb ik van Nvidea een vijftal verschillende driver-versies geprobeerd, maar niets lukt
!
Alvast dank
Even een overzicht van het systeem:
Moederbord: MSI KT3 Ultra2-R
Geheugen: 256MB DDR 2700
Processor: Athlon XP 2000+
Videokaart: Point of View GeForce 4 Ti4200 Special Edition (64MB 3.3 ns memory)
of
Videokaart: ASUS V8200 GeForce 3 Deluxe (GeForce 3 Ti200)
Ik krijg de Videokaart alleen werkend met standaard videodrivers, zodra ik de specifieke drivers van Nvidea (ongeacht welke versie) ga installeren start mijn PC niet meer op. Dat betekend dus dat ik geen 3D games kan spelen
Eerst heb ik alles met Windows ME geprobeerd, daarna met XP Professional.
Tevens heb ik geprobeerd een andere videokaart (GeForce 3 Ti-200) uit een andere computer te installeren op dit moederbord. Ook dat werkte niet. (Overigens draait de GeForce 4 nu prima op dat oudere systeem!)
Wie kan mij advies geven wat ik nog kan proberen.
Ik heb het al met en zonder Via 4-in-1 drivers geprobeerd, nieuwere versies van die drivers, etc. Tevens heb ik van Nvidea een vijftal verschillende driver-versies geprobeerd, maar niets lukt
Alvast dank
Even een overzicht van het systeem:
Moederbord: MSI KT3 Ultra2-R
Geheugen: 256MB DDR 2700
Processor: Athlon XP 2000+
Videokaart: Point of View GeForce 4 Ti4200 Special Edition (64MB 3.3 ns memory)
of
Videokaart: ASUS V8200 GeForce 3 Deluxe (GeForce 3 Ti200)