yep it's me
Specs? Videokaart drivers?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Daar hebben meer mensen last van. Draai je windows XP? Heb je een AMD processor? Je moet ff proberen om niet in full screen te spelen, dat schijnt voor de meeste mensen te werken.
Automatisch opnieuw opstarten in de Opstart- en herstelinstellingen van Systeemeigenschappen uitzetten.
Als unreal er dan weer uitklapt krijg je een blauw scherm. Schrijf die foutmelding op en zoek met Google of in de KB van Microsoft de foutmelding op.
Waarschijnlijk is het een driverprobleem, dus systeemspecs zouden makkelijk zijn
Als unreal er dan weer uitklapt krijg je een blauw scherm. Schrijf die foutmelding op en zoek met Google of in de KB van Microsoft de foutmelding op.
Waarschijnlijk is het een driverprobleem, dus systeemspecs zouden makkelijk zijn
Is geen driver probleem, het is gewoon een bug in het spel. Lees maar eens het forum van de Officiele Unreal Tournament 2003 website. Probeer hetgene wat ik voorstelde, dat werkt voor mij iig.
systeem spec:
intel 2.4 (32 graden)
asus p4b533
526 mb
ti4200 (35 graden0
windows xp
alles orgineel
en of ik nu opstarten uit of aan zet maakt niet ut het spel nokt er mee????
Is trouwens wel een zeer mooi spel beter als alle beta die er van uitzijn (legaal of illegaal)
alleen jammer dat hij af en toe er gewoon uit klapt
intel 2.4 (32 graden)
asus p4b533
526 mb
ti4200 (35 graden0
windows xp
alles orgineel
Is trouwens wel een zeer mooi spel beter als alle beta die er van uitzijn (legaal of illegaal)
yep it's me
Als ie opnieuw opstart is dat soms door een BSOD, als je dan autmatisch rebooten uit hebt staan, zie je die BSOD en ben je een heel stuk verder
There is no magic.
Kijk hier maar een rond:smashnl schreef op 03 oktober 2002 @ 11:10:
systeem spec:
intel 2.4 (32 graden)
asus p4b533
526 mb
ti4200 (35 graden0
windows xp
alles orgineel
http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=214706
Verwijderd
Ik draai daarmee ja. Maar ff over dat niet full-screen spelen. Dat doe je toch niet? Maar ik zal ff kijken of dat helpt.vandenhork25 schreef op 03 oktober 2002 @ 11:00:
Daar hebben meer mensen last van. Draai je windows XP? Heb je een AMD processor? Je moet ff proberen om niet in full screen te spelen, dat schijnt voor de meeste mensen te werken.
Verwijderd
Ik heb er ook last van, ik heb em net gekocht en nog niet kunnen spelen omdat hij er elke keer uitklapt, ik baal zwaar.....
Verwijderd
Ik heb dat gelezen en er zijn ontzettend veel mensen met het probleem...vandenhork25 schreef op 03 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
Kijk hier maar een rond:
http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=214706
Nog 1 hier met hetzelfde probleem, gebeurt ook gewoon willekeurig.
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb er hier mindersnel last van als ik alles een tandje langzamer zet.
en dan bedoel ik de beeld kwaliteit instellingen dan kan ik langer spelen heb ik het idee.
kan ook zijn dat ik geluk heb dat ie nu net niet er uit klapt
en dan bedoel ik de beeld kwaliteit instellingen dan kan ik langer spelen heb ik het idee.
kan ook zijn dat ik geluk heb dat ie nu net niet er uit klapt
yep it's me
de fout die zich bij mij voordoet is het volgende:
***stop:0x00000050(oxc576002a,oxoooooo,6bfae83jc,0x000000)
***nv4_disp.dll address bfae839c base at bf9b8000 datastamp 3d8a3021
???? iemand een idee wat dat allemaal inhoud ik niet
yep it's me
ik zou als ik jouw was ff je video drivers uninstallen en daarna ff nieuw downloaden en installeren want het probleem ligt bij je videokaart driverssmashnl schreef op 04 oktober 2002 @ 12:26:
de fout die zich bij mij voordoet is het volgende:
dat vind ik een leuke heb de nieuwste er opstaan na een kale installatie van windows xp .Jaguar645 schreef op 04 oktober 2002 @ 16:11:
[...]
ik zou als ik jouw was ff je video drivers uninstallen en daarna ff nieuw downloaden en installeren want het probleem ligt bij je videokaart drivers
had ik al gedaan en toen nog eens verhielp het probleem niet
yep it's me
uhhh nee hoor heb ik ook is wel degelijk een hardware probleem... gebeurt namelijk ook met win2k en met andere spellen en zelfs onder windows zelf
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Ik ben wel benieuwd welke IDE driver je gebruikt. Ikzelf heb een VIA chipset op het mobo en gebruikte een IDE filter driver. Hiermee klapte Unreal2003 spontaan weer terug naar de desktop zonder enige melding. De demo draaide wel, met enig verschil dat de IDE driver anders was. De driver die standaard bij 4in1 drivers zit werkt wel goed.
Ik had hetzelfde met de demo.
Na mn fsb 2 mhz te verlagen was het zo goed als over.
Na mn fsb 2 mhz te verlagen was het zo goed als over.
Heb net hetzelfde probleem zoals iedereen die UT2003 heeft, maar je kan je speelduur wel een beetje verlengen,bij mij toch, vroeger 15 min spelen nu +-1u , dit heb ik gedaan; de nieuwste detonator 40.71 en de "no cd patch" geïnstalleerd, weet niet welke het heeft gedaan maar het is degelijk beter. Met alle hoogste details en 1024x768. Bij Epic weten ze van het probleem, er zal wel vlug een patch uitkomen denk ik, hoop ik want dit is gewoon het gaafste spel allertijden...
my specs:
AMD 1900+
Abit Kr7A-Raid
266 DDR Samsung
Creative GeForce4 Ti4400
Creative 5.1 Live
LG DVD 40
Sony 10x8x32
Win Xp
Detonator 40.71
my specs:
AMD 1900+