xp2000+ 105 graden...

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• OJ_Simpson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik heb gisteren (voor het eerst ) een nieuwe PC in elkaar gezet, maar nu heb ik een probleem.

In de Bios (Gigabyte 7VRXP, rev 2) geeft de temperatuurmeter 105 graden aan net na het aanzetten. Op de processor zit een ThermalTake Volcano 7+. Zelfs op de hoogste stand gaat de temperatuur nog omhoog tot 113 (auto uit uitgezet) en toen vond ik het wel genoeg geweest en heb de computer uit gezet.

Nog enkele details:
- Ik heb niet de pasta gebruikt bij de koeler.
- Zover ik weet heb ik geen plastic of wat dan ook hoeven verwijderen van processor en koeler. (klopt dat of heb ik iets gemist??)
- Ik heb bios F10 erop gezet

Een ander probleem is ook dat mijn computer met unlockte XP2000+, zodra ik de switch op 133 Mhz zet, na zo'n 3 seconden uitvalt. Processor draait nu dus op 1250 Mhz. (12,5 * 100) :(

Hebben de problemen met elkaar te maken en wat kan ik hier aan doen? Zie ik iets over het hoofd of zo?

Alvast bedankt!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je hebt niet de pasta gebruikt bij de koeler :?
wat voor pasta heb je wel gebruikt :?
heb je het met een andere koeler ook al geprobeerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

Celcius of Fahrenheit :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Abductor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 11:22
Heb je de fan wel aangesloten? :P

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

105F = 41°C
113F = 45°C

Lijkt me alleszins redelijk als opstarttemperatuur.
Dat je ungelockte XP na 3 sec uitvalt kan ook best te wijten zijn aan brakke voeding, slecht geheugen, te strakke geheugentimings, slecht uitgevoerde unlock, etc.. Check ook eens de troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ :)

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Als dat celcius is heb je een probleem, Je XP mag volgens AMD specs max 95graden celcius worden. Ik zit in jouw geval eerder te denken aan een brakke temperatuur sensor.

Ik hoop toch wel dat je een andere soort pasta dan hebt gebruikt, want zonder is niet echt gezond ;)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:11
Als het hier om graden gaat, dan klopt het niet;
je processor is dan al lang doorgefikt. Hij kan maximaal ~95 graden celcius aan, en dan smelt ie. 105 graden celcius en dan nog werken lijkt me zeeeer onrealistisch. Ik weer niet precies hoe die koeler presteert, maar volgens mij hoort deze hem makkelijk onder de 105 celcius te houden.
Best wel grote kans dat het om fahrenheit gaat :)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 22:27
geeft de temperatuurmeter 105 graden aan, Zelfs op de hoogste stand gaat de temperatuur nog omhoog tot 113
.

ik heb een XP 1900+ en die mag maar maximaal 87 graden warm worden. dit zijn wel erg hoge temperaturen. om je cool blok te testen is heel makkelijk. wordt ie warm? dan is het oke. blijft ie koud, dan zou ik toch eens die cooller gaan vervangen.
tegenwoordig zit bij een cooller de pasta er al opgesmeerd(witte zooi). dus lijkt me niet. anders terug naar de winkel

• OJ_Simpson
Even ter aanvulling:

- Temperatuur meting is in graden Celsius en lees ik af in de bios.
- Fan is aangesloten en draait op 6000 RPM
- Ik heb geen koelpasta gebruikt en ook geen andere fan nog geprobeerd omdat ik die niet heb
- Voeding is een nieuwe 350 Watt Enermax
- Geheugen is nieuw 512 Mb Samsung.

Ben Technische PMG FAQ aan het doorlezen! Bedankt voor de tip.

Moet ik wel koelpasta gebruiken die bij de fan zit?

Verwijderd

OJ_Simpson schreef op 03 oktober 2002 @ 11:04:
Even ter aanvulling:

- Ik heb geen koelpasta gebruikt en ook geen andere fan nog geprobeerd omdat ik die niet heb

mmm, 113 graden celcius. Dan kookt ie hoor....

• dix
  • Laatst online: 01-04-2025

dix

Ik zou voor de grap eens de koelpasta erop doen...................... |:( :?

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Even ter aanvulling:

er moet iets van koelpasta onder ja (of je nou die bij de fan zat of andere gebruikt maakt niet uit).
maar als je helemaal geen koelpasta hebt gebruikt zal dat de hoge temp. verklaren, ik hoop je dat je proc nog leeft.

Verwijderd

Ik zou koelpasta er op doen 8)7 8)7 8)7

Hoe dom kan je zijn

Verwijderd

Zit je koeler er wel op de juiste manier op ? Dus niet 180 graden gedraait ?

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:57
Heb je al geprobeerd er een ei op te bakken? ;) Lijkt me wel lachuh....

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• BounceMeister
  • Niet online
Probeer eens heel voorzichtig het koellichaam van de CPU aan te raken als je in de bios deze temperatuur ziet. Als je direct je vingers verbrandt, is hij idd erg heet. Als je je vinger er eventjes op kunt houden, dan zal het of een brakke temperatuursensor zijn, of toch farenheit meting met een celsius tekentje erachter.

Verwijderd

hoevenpe schreef op 03 oktober 2002 @ 11:16:
Heb je al geprobeerd er een ei op te bakken? ;) Lijkt me wel lachuh....
Heb je al geprobeerd iets zinnigs te posten :?
Techposts nodig ofzo |:(

[ontopic]

Er zit standaard al een vorm van koelpasta onder een cooler, dus dat kan je niet vergeten :)

Misschien dat er een bios-update is, o.i.d., dat het een bekend probleem is dat de temps verkeerd worden uitgelezen?

Verwijderd

Voor de juiste snelheid van je proc moet je waarschijnlijk even een jumpertje verzetten op je mobo

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 12:57

GreeTz

took the red pill

[quote]OJ_Simpson schreef op 03 oktober 2002 @ 11:04:
Even ter aanvulling:
quote]

Das dan mooi op tijd B)

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

[ontopic]

Er zit standaard al een vorm van koelpasta onder een cooler, dus dat kan je niet vergeten :)

Misschien dat er een bios-update is, o.i.d., dat het een bekend probleem is dat de temps verkeerd worden uitgelezen?[/quote]

ik weet niet welke prut jij gebruik,
maar onder de vulcano 7+ zit helemaal NIKS

dus.....

• OJ_Simpson
[quote]GreeTz schreef op 03 oktober 2002 @ 11:31:
Even ter aanvulling:
quote]
Das dan mooi op tijd B)
Als je niets te melden heb, doe dat dan ook gewoon niet..... :Z

Eigelijk stond er weinig nieuws voor mij in die Faq.... Wel goed dat ie bestaat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:33:

ik weet niet welke prut jij gebruik,
maar onder de vulcano 7+ zit helemaal NIKS

dus.....
Mja - maar dat gaat het niet om. Iedereen doet toch koelpasta onder zijn koelertje - of checkt iig geval even of er pasta onder zit?

En 113 graden lijkt mij gewoon een foutje want de proc zou allaang geploft zijn
En ik zou idd even kijken of de koeler er niet 180 graden gedraaid opzit , want zo is mijn pc ook een keer geleverd. Draaide constant op 65 graden. Mobo was trouwens ook snel kapot...

Verwijderd

Hij zegt zelf dat ie geen prut heeft gebruikt

Verwijderd

Het zal ook ff 60 graden uitmaken of je wel of geen pasta gebruikt!!! |:( No way dus he!

Verder is het gewoon een fout OF je hebt echt HEEL erg veel geluk. Voel aan de HS, warm? Heet? Lauw? Als hij heet is is het goed. Lauw, dan heb je hem verkeerd zitten.
Ook de klemen van de V7 willen wel eens slap zijn. Gewoon een beetje bijbuigen. Maar dit alles gaat geen 60 graden schelen ben ik bang..

Edit: En van dat uitvallen.. Helemaal uit? Of draaien de fans enzo nog wel?

• Meneer_Huijs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 17:45
Ik heb zelf ook een Gygabyte 7VRXP, en de temperatuur zit bij mij standaard rond de 60 - 70 C. Dat klopt dus niet, want tijdens het gebruik van een geleende asus A7V333 zat de temp ineens 22 graden lager. De tempsensor van de gigabyte mobo's is volgens mij erg brak... Hij loopt iig als een zonnetje.

Veel coolers komen met een pasta 'laagje,' maar als de pasta er los bij zit, zal er denk ik geen extra laagje al op de cooler zitten. De een druppeltje pasta op de proc core doet al wonderen! en ook sommige coolers kunnen verkeerdom op de proc gezet worden... Dat had een vriend *UCHE UCHE* van mij een keer... dan loopt de temp ook naar gevaarlijke waarden :)

X670 | Ryzen 7950 | 128 Gb | RTX 4090

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:45
Luister, laatst had een vriend van me ook zoiets. Hij dacht laat ii eens zelf een pc gaan bouwen. Kreeg zijn cooler en zette die erop, alleen zat bij die koeler volgens hem dus een sorrt van dikke kauwgom sticker los verpakt. En toen kwam ie dus bij mij om te zeggen dat zijn processor bij opstarten al 72 graden was. Ik pak zijn koeler eraf en ja hoor. er zit niets tussen. geen "kauwgom" en geen zilverpasta. Ik dr wat zilver[pasta tussen en whohoo nog maar 37 graden. Ik dnek dat dat hier ook hetr probleem is

• marteltor
  • Laatst online: 09:11
meet anders eens met een thermometer de temperatuur van je koelblok,
dan weet je of je moederbord maar wat blaat (en je temp sensor stuk is)

Verwijderd

Die opmerking van die koeler die 180 graden gedraaid zit kan wel eens kloppen..... Toen ik mijn pc in elkaar zette ,met precies de zelfde config, had ik het zelfde effect.

ja ik weet het ik ben een }:O :P

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

oke, dus koeler eraf dan pasta ertussen en dan er weer goed opzetten :)

• OJ_Simpson
Dat met die pasta ga ik proberen zodra ik weer thuis ben. Bedankt allemaal!

Waar kan ik die pasta het beste op smeren? Op de onderkant van de heatsink van de koeler of op de core van de processor? En hoe dik ongeveer?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

op de core van de processor :)
er hoeft maar een heel klein beetje op wat je dan voorzichtig over de core uitsmeerd.
ben je bang dat je het niet goed doet, kan je ook een heel klein beetje op de onderkant van de koeler doen :)

Verwijderd

OJ_Simpson schreef op 03 oktober 2002 @ 12:30:
Dat met die pasta ga ik proberen zodra ik weer thuis ben. Bedankt allemaal!

Waar kan ik die pasta het beste op smeren? Op de onderkant van de heatsink van de koeler of op de core van de processor? En hoe dik ongeveer?
Altijd smeren op de core (dat kleine blokje in het midden van de processor).. niet te dik,.. een klein druppeltje is al genoeg, want zodra je de koeler erop klemt wordt het automatisch verspreid...

Wedden dat die nu veel koeler blijft ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:13:
Ik zou koelpasta er op doen 8)7 8)7 8)7

Hoe dom kan je zijn
coolpasta scheelt geen 30 graden hoor (of je moet er teveel op doen, met negatief effect).

Mijn thunderbird 1200 werd zonder koelpasta ook maar 60 graden (nu wel iets minder).

Verwijderd

Zonder koelpast moet hij het ook goed doen!
en teveel is zeker ook niet goed dan kun je beter helemaal niets opdoen!
Maar ik denk inderdaad dat je koeler ff moet omdraaien!!!

Verwijderd

Dat houdt em wel 'minty fresh' in ieder geval :P

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 22:12

random

Lost his marbles

Ik kan er echt niet bij dat ik in zoveel topics mensen hoor blaten dat koelpasta helemaal niet nodig is. Er staat op amd.com een guide voor het plaatsen van koelers. Daar staat expliciet in dat voor het garanderen van een correcte werking van de processor koelpasta gebruikt moet worden..!

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

Verwijderd

Mijn xp2000 werd ook 90 graden, heb alles geprobeerd, wel geen koelpasta (maakte niets uit) hele kast vol fans, maakte ook niet uit. Uiteindleijk bleek de cooler die erop zat gewoon niet goed (een dure ??) nu heb ik er een van een 10tje op (coolermaster) en die houdt hem netjes onder de 55 graden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:28:
[...]

Dat houdt em wel 'minty fresh' in ieder geval :P
LOL :P

Verwijderd

Hmm bij de huidige proc koelers zit er toch standaard een uitsparing voor de soccet op dus kan hij er niet verkeerd op(Wel schuin dan :p)

Maar dat koelprutje kan lijkt mij echt geen 60 graden of whatever reduceren, meschien een graad of 7 a 10.

En als je er nou eens mm5 tegenaan knal om de temps te lezen?

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:57:

En als je er nou eens mm5 tegenaan knal om de temps te lezen?
Leest MM5 niet de temps uit het Bios ?
(want dan schiet je er namelijk nog niets mee op :) )

Ennuh, koelprut erop, en dan nog es ff checken.
Ik schat dat de 7+ de temperatuur (onder normale omstandigheden) wel rond de 45 a 50 graden moet houden. Daar zitten mijn beide 1900+ Mp's namelijk ook ongeveer op. Tijdens de boot en de eerste minuten nadat het OS gestart is komen ze geeneens boven de 40 graden uit.

Ik zou trouwens ook eens de heatsink test doen. Gewoon ff kijken of ie warm word. (eventueel zonder draaiende fan)
Zo nee: probleem !!! :( Zit je heatsink er wel goed op ?
Zo ja: goed zo, waaschijnlijk werkt alles gewoon normaal, behalve je brakke temp sensor :P

[ Voor 0% gewijzigd door Delta2 op 03-10-2002 17:17 . Reden: Typo :) ]

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

random schreef op 03 oktober 2002 @ 15:13:
Ik kan er echt niet bij dat ik in zoveel topics mensen hoor blaten dat koelpasta helemaal niet nodig is. Er staat op amd.com een guide voor het plaatsen van koelers. Daar staat expliciet in dat voor het garanderen van een correcte werking van de processor koelpasta gebruikt moet worden..!
Voor het garanderen ja..maar zonder werkt het echt wel hoor.

Nogmaals wil ik er even op wijzen dat koelpasta geen wonder middel is. En proc die over de 80 graden gaat is duidelijk in handen van iemand die iets fout doet.

En dit stond ook al een paar posts terug |:( :O :Z

Verwijderd

gewoon gaare sensor!!

Verwijderd

koelpasta, jezus, dan wiltie wel warm worden als hij niet goed de warmte kan afgeven aan het koelblok, dus ff pasta erop doen, als je een koeler hebt met zo'n roze vierkant goedje aan de onderkant, ER AF HALEN, en een goeie silverprut iets kopen en dat erop doen, dat moet hij max 50 a 60 graadjes worden lijkt mij :P

• pt0x
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

weet je zeker dat er niet TOCH nog plastic aan de onderkant van die cooler zat :?

zoja dan heb je een groot probleem gecreeerd
zonee dan moet je er als de donder coolprut (wat een foute naam) op gooien
(niet te veel !!!.. daarmee gaat je cpu ook dood, een druppie op je core is genoeg EN EEN DRUPPIE IS GEEN KLODER!)

chek ook idd eens of je cooler niet 180graden is gedraaid.

zoja nou, dan draai je hem om :D
zonee, uhhh 8)7

heb je allebij gesjekked en waarnodig gecorigeerd
maar is je temp nog hoog?
voel dan eens ff aan je heatsink of die heet word of niet..
(dat merk je snel zat als je handen eraan blijven kleven)

duidelijk ? >:)

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Hou er ook rekening mee dat bij veel koelers waar van die koel-kauwgum onder zit, je wel ff het plasticje weg moet halen ;)

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
De koeler 180 graden gedraaid, en dat zou in temp schelen?
Waarom dat dan? Misschien dat het iets scheelt, maar hij zit toch nog steeds plat tegen je die aan?!

(ik heb aangenomen dat hier niet bedoeld word dat je hem met de ribben op je proc plant, en op de vlakke kant een fan, want dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk)

Verwijderd

Als je aan het blok voelt....: is die dan warm?
(is al eens gevraagd)

Druk eens heel zachtjes de koeler naar een van de 2 kanten van de lengterichting van de klem. Dit terwijl de pc in de bios staat en check wat de temps doen. Het kan nl zijn dat de koeler er schuin op zit. De temps moeten met zachtjes drukken gelijk veel lager worden als dit zo is.

De koelpasta kan het niet zijn: scheelt max 10 graden.

Verwijderd

Big4SMK schreef op 04 oktober 2002 @ 00:12:
De koeler 180 graden gedraaid, en dat zou in temp schelen?
Waarom dat dan? Misschien dat het iets scheelt, maar hij zit toch nog steeds plat tegen je die aan?!

(ik heb aangenomen dat hier niet bedoeld word dat je hem met de ribben op je proc plant, en op de vlakke kant een fan, want dat lijkt me wel erg onwaarschijnlijk)
een koeler kan er maar op een manier goed op. De core zit nl niet precies in het midden van de bevestigingspunten. Als ie er 180 omgedraaid opzit, staat het koelblok schuin op de core.

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

dix schreef op 03 oktober 2002 @ 11:08:
Ik zou voor de grap eens de koelpasta erop doen...................... |:( :?
Pasta zorgt toch voor warmte geleiding tussen de core en de processor? Ik zou het advies van Dix _/-\o_ opvolgen.

Ik moest echt :D tijdens het lezen van deze threat

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• -Klimaks-
  • Nu online
Dit is wel degelijk een geval van even 180° draaien. Heb hier twee configs met de GA-7VRXP, op alletwee ( }:O ) eerst de cooler omgedraaid. Mijn XP1800 haalde 110 °C, mijn XP2200 125 °C, cooler omgedraaid, en nu draaien ze alletwee rustig aan 60 °C

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Het lijkt mij dat als de CPU zo heet begint te worden dat je toch wel iets moet ruiken, of niet?

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Heb de TermalTake geen termische tape op de onderkant?
Hoevel gradn Prut kan schelen weet ik niet maar ik weet wel dat ik in de HF techniek nooit een power transistor zonder prut zou koelen(anders geeft het geen hoog frequente signalen maar rook signalen)

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
-Klimaks- schreef op 04 oktober 2002 @ 08:15:
Dit is wel degelijk een geval van even 180° draaien. Heb hier twee configs met de GA-7VRXP, op alletwee ( }:O ) eerst de cooler omgedraaid. Mijn XP1800 haalde 110 °C, mijn XP2200 125 °C, cooler omgedraaid, en nu draaien ze alletwee rustig aan 60 °C
zolang dat de onderkant van je koelblok je core raakt is t goed, nee en dan boeit t echt niet hoe die koeler gedraait is ;)

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 20:41

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Probeer eens een proggie zoals : SpeedFan, om de temp te meten ipv de bios.

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

• sjeng1978
  • Laatst online: 06-08 12:06
heb je al eens geprobeerd om er een koortsthermometer bij te houden?
Ik denk als dat ding boven de 100 graden komt dat je allang brandlucht zou hebben geroken.

edit:
probeer Sisoft sandra eens

http://specs.tweak.to/2902

• OJ_Simpson
Om toch maar even het verhaal compleet te maken: ik ben eruit, en nogmaals dank voor alle ideeen!

Gisteravond de koeler van de processor afgehaald en de meegeleverde koelpasta bij de Volcano 7+ op de core van de proc gesmeerd. Koeler er weer netjes op gezet en toen de computer aangezet. Ik kijken in de bios en temp een stuk lager. Computer uit, switch op mobo van 100 naar 133 gezet en weer aangezet. Checken of alles goed zit, en ja hoor! Ik ben er blij en _/-\o_

Temp processor in celsius: 29 graden idle >:) (met kast nog open en Volcano laagste stand) Scheelt dus zo'n 84 graden celsius.....

Ook na een uurtje de computer aan laten staan komt ie niet voorbij de 30 graden.

Dit biedt volgens mij nog wel wat OC mogelijkheden. :P Wegens tijdgebrek verder ff snel setting in de bios van 133 naar 138 gezet en gewoon werken op 1,73 Ghz volgens WindowsXP. Vandaag komt mijn nieuwe monitor en dan kan ik echt goed aan de slag met mijn aanwinst!

Hoever denken jullie dat ik mijn PC'tje over kan clocken? Verdere specs:
XP2000+
GigaByte 7VRXP
Samsung 512 Mb. DDR
Club3D GForce 4 Ti4200 met 128 Mb.
en nog een SB Live

En nogmaals dank!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

martinvdm schreef op 04 oktober 2002 @ 08:31:
Probeer eens een proggie zoals : SpeedFan, om de temp te meten ipv de bios.
sjeng1978 schreef op 04 oktober 2002 @ 09:38:
edit:
probeer Sisoft sandra eens
Waar denk je dan dat die alle temperaturen vandaan haalt :?
OJ_Simpson schreef op 04 oktober 2002 @ 09:42:
Hoever denken jullie dat ik mijn PC'tje over kan clocken?
Probeer het als Tweaker zijnde eens zélf..
Check eventueel Die-Hard Overclocking & Cooling en de FAQ aldaar :)

• sjeng1978
  • Laatst online: 06-08 12:06
nou BalusC, als het nu een fout zou zijn geweest in de bios (wat het nu dus niet is :*) ) en idd de graden celcius graden farenheit zouden zijn zou het wellicht zo zijn dat deze proggies het wel goed weergeven. Daarbij komt dat je niet in de bios meer hoeft te kijken maar het live tijdens het gebruik kunt monitoren en deze proggies geven gewoon een schat van informatie. :9~
Maar dat wist jij natuurlijk al lang :+

http://specs.tweak.to/2902

Verwijderd

Jezus wat een niveau in deze draad zeg!! Alles is al een keer geroepen.. Niet te geloven!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 13:29:
Jezus wat een niveau in deze draad zeg!! Alles is al een keer geroepen.. Niet te geloven!
idd ben wel voorstander van een S.L.O.T.J.E B)

Verwijderd

BalusC schreef op 04 oktober 2002 @ 09:45:

[...]

[...]
Waar denk je dan dat die alle temperaturen vandaan haalt :?
[...]
Probeer het als Tweaker zijnde eens zélf..
Check eventueel Die-Hard Overclocking & Cooling en de FAQ aldaar :)
Anders doe je er meteen een slot op :P :?

Verwijderd

Wordt hij voelbaar over de 100 graden???? Dus verbrand je je fikke als je eraanzit?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik dacht echt dat ik hem dicht had gedaan :? :+

Bij deze dan. Vooral omdat hier een hoop minder intelligente userts hebben gereageerd die blaten cq herhalen voordat ze de hele draad hebben doorgelezen :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.