Toon posts:

IBM toetsenbord in combinatie met oudere PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk zo'n toetsenbord, altijd voor granted genomen, blijkt dat ie niet tegen een kopje thee kan. Een vriend van me kreeg een nieuwe IBM PC van zijn werk. Hij had al een heel mooi Logitech toetsenbord, dus ik kreeg zijn IBM keyboard. Ik plug hem in mijn USB poortje en installeer het ding.

Hij doet het op een paar dingen na: gek genoeg werken de letters en cijfers, maar de speciale tekens kloppen van geen kanten. Als ik een ? doe, krijg ik een : als ik een '' doe krijg ik een /.

Ik heb al gekeken bij config scherm toetsenbord, maar dit loste niets op. Hij staat gewoon op Nederlands toetsenbord. Ik vermoed dan ook dat het ergens anders mee te maken heeft. Maar ik weet niet waarmee. Mijn vraag is: kan ik dit toetsenbord gebruiken, of doet ie het alleen op een IBM?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Moet je in het control panel van je pc even de landinstellingen van het toetsenbord op Verenigde Staten Internationaal zetten geloof ik.

Zo staan ze bij mij.

Een IBM tobo werkt op elk systeem. Ik heb er hier ook 1 als zwevend tobo. Nog nooit problemen mee gehad.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Toetsebord instellingen in windows even aanpassen.

Verwijderd

verenigde staten internationaal als toetsenbord instelling en voila

Verwijderd

Topicstarter
Verenigde staten internationaal als toetsenbord instelling heb ik ook geprobeerd. Hielp dit maar.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Wat misschien helpt. Gooi hem eens uit het Apparaatbeheer, en laat hem opnieuw detecteren.

Als er nog andere tobo's instaan, gewoon eruit gooien.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

UK?
je weet toch wel waar de toetsen zitten :) 8)7

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Maximum_Overkill
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 08:43

Maximum_Overkill

Merry Winter-een-mas!

kijk anders eens op de 3 toets als daar een pound tekentje zit moet je de toetsenbord instellingen van UK es proberen.

specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel Maximum_Overkill, ik ga het proberen, is een goede benchmark. Ik zit nu inmiddels niet meer achter de bewuste computer, maar zodra ik de kans krijg, ga ik het bekijken.
Pagina: 1