Hey mensen ik zoek een antistatische doos waar je losse hardware componenten in kan opslaan en die je makkelijk kunt stapelen. Iemand een idee?
Groeten,
Armitage
Groeten,
Armitage
Verwijderd
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Verwijderd
Iid sommige mensen denk dat als je een componenet aanraakt zonder je eerst te ontaarden, dat ie dan kapot is. Ik heb zo nog nooit iets gesloopt.-FuBaR- schreef op 03 oktober 2002 @ 11:29:
mm waarom zou je dit willen? Ik heb laats mijn 486 DX2 weer uit de kast getrokken, en weer tot leven gewekt met oude zooi. Die zooi lag los in mijn kast! Werkt gewoon nog allemaal. Spul is minder gevoelig dan mensen denken
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Verwijderd
Hardware shadowcom, geen vleeswaar.SHADOWCOM schreef op 03 oktober 2002 @ 11:34:
Tupperware???
Gegarandeerd vers voor de komende jaren en makkelijk stapelbaar
Daar heb ik ook aan zitten denken maar volgens mij is al dat kunsstof dus funest in verband met statische elektriciteit.SHADOWCOM schreef op 03 oktober 2002 @ 11:34:
Tupperware???
Gegarandeerd vers voor de komende jaren en makkelijk stapelbaar
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
met veel componenten valt dat best wel mee, vooral geheugen chips (en dat met name cache) zijn er gevoelig voor.alexandervisser schreef op 03 oktober 2002 @ 11:32:
Iid sommige mensen denk dat als je een componenet aanraakt zonder je eerst te ontaarden, dat ie dan kapot is. Ik heb zo nog nooit iets gesloopt.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Verwijderd
..., ja, en ik is The Operator, jij wist?"Het ongeveer zo gaan"
Verwijderd
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Dit topic is gesloten.
![]()