Hardware opbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Armitage | IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09-2008
Hey mensen ik zoek een antistatische doos waar je losse hardware componenten in kan opslaan en die je makkelijk kunt stapelen. Iemand een idee?

Groeten,
Armitage

Verwijderd

Ja, een antistatisch zakje kopen en het gehel pakketje in een "gewone doos doen". Antistaische zakjes kosten bijna niks, een doos is een ander verhaal.

• -FuBaR-
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-01-2014

-FuBaR-

is it safe?

mm waarom zou je dit willen? Ik heb laats mijn 486 DX2 weer uit de kast getrokken, en weer tot leven gewekt met oude zooi. Die zooi lag los in mijn kast! Werkt gewoon nog allemaal. Spul is minder gevoelig dan mensen denken

The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.

Verwijderd

Fubar,...

Geluk hebben wil nog niet zeggen dat sommige mensen liever op zeker spelen.

daarnaast wil hij ook gaan stapelen etc., toch maar een doos dus. ;)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

-FuBaR- schreef op 03 oktober 2002 @ 11:29:
mm waarom zou je dit willen? Ik heb laats mijn 486 DX2 weer uit de kast getrokken, en weer tot leven gewekt met oude zooi. Die zooi lag los in mijn kast! Werkt gewoon nog allemaal. Spul is minder gevoelig dan mensen denken
Iid sommige mensen denk dat als je een componenet aanraakt zonder je eerst te ontaarden, dat ie dan kapot is. Ik heb zo nog nooit iets gesloopt.

@ topicstarter:
Er zijn van die antistatische hoezen te koop. Loop voor de gein eens een computerwinkel binnen en kijk de verkooper eens O+ aan.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Tupperware???

Gegarandeerd vers voor de komende jaren en makkelijk stapelbaar :)

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

SHADOWCOM schreef op 03 oktober 2002 @ 11:34:
Tupperware???

Hardware shadowcom, geen vleeswaar. :)

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SHADOWCOM schreef op 03 oktober 2002 @ 11:34:
Tupperware???

Daar heb ik ook aan zitten denken maar volgens mij is al dat kunsstof dus funest in verband met statische elektriciteit.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

alexandervisser schreef op 03 oktober 2002 @ 11:32:
Iid sommige mensen denk dat als je een componenet aanraakt zonder je eerst te ontaarden, dat ie dan kapot is. Ik heb zo nog nooit iets gesloopt.
met veel componenten valt dat best wel mee, vooral geheugen chips (en dat met name cache) zijn er gevoelig voor.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Kan je die anti-statische zakskes dan los kopen? Waaro dan? ;) Je krijgt ze altijd bij video- en geluidskaarten e.d., maar ik heb ze nog nooit in een computerwinkel gezien. Dus ik bewaar ze goed zodat ik . Van die anti-statische hoezen waar alexandervisser het over heeft zijn volgens mij om over je monitor en printer te doen; nogal groot dus. Dan lijkt mij het toch slimmer om elk stuk hardware apart in een anti-statisch zakje te doen. Ik heb trouwens ook van die zakjes van bubbeltjesplastic, die natuurlijk niet anti-statisch zijn, maar je hardware (drives bijvoorbeeld) toch prima beschermen. Ik denk dat een anti-statische doos sowieso weinig helpt, want als je gaat stapelen, dan zou het wel eens kunnen dat er ergens contact ontstaat tussen de pcb's en er een chippie kapot gaat ofzow (niet dat ik er ervaring mee heb, gelukkig :) ). Oeps! Ik lees nu pas dat hij de doos wil gaan stapelen i.p.v. de hardware |:(. OK, vergeet dat laatste dan maar...

Verwijderd

Gewoon ff bij een comp winkel, die hebben die in overvloed. --> misschien krijg je ze zelfs gratis mee... ;)

Wel ff naar vragen, ze staan dus niet op de prijslijst ofzo.

• Armitage | IA
het zit zo ik loop stage op een school en nu krijgen de eerste jaars een opdracht om een pc inelkaar te zeten. Het ongeveer zo gaan. Ze krijgen per twee ofzo een doos met losse componenten erin en dan is het van jongens have fun en maak er maar wat van. Dus daarom heb ik een aantal dozen nodig.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
dozen? een systeemkast man! geen doos :|

Verwijderd

"Het ongeveer zo gaan"
..., ja, en ik is The Operator, jij wist?

Maar goed, dozen kun je denk ik niet in de compshop krijgen, wel zakjes.

• Armitage | IA
:d ik niet goed zijn in nederlands. Maar effe serieus niemand hier een idee?

Verwijderd

Ja volgens mij kan je dus antistatische zakjes kopen (krijgen) bij de compshop en kleine doosjes kun je vast wel via de office-centre bestellen... ;)

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Welkom op GoT... :+

ik heb alles gewoon in zo'n curver-opvouwkrat....Maar ik kan er net geen PC van bouwen, want ik heb maar een HD van 250 Mb.... :'(

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Beetje onzin topic imo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.