Welke versie van internet explorer heb je?
Het is trouwens algemeen bekend dat ie voor mac niet het stabielste programma is.
Het is trouwens algemeen bekend dat ie voor mac niet het stabielste programma is.
themaxter schreef op 03 oktober 2002 @ 09:30:
Welke versie van internet explorer heb je?
ik heb er nooit problemen mee?
cache legen doe je bij edit -> preferences zo uit m'n hoofd.
Probeer eens een andere browser zou ik zeggen; mozilla, iCab, Opera etc. keuze genoeg.
Kijk eens of je geen rare systeemextenties of plug-ins draait?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Thx voor jullie antwoorden !
Heb ik direct nog een vraag
Kun je een gecrashed programma ook killen ? Want nu moet ik elke keer mijn hele G4 resetten voordat ik verder kan. Heel irritant.
Heb ik direct nog een vraag
ja, dat kan
er zijn 2 opties; via de Force Quit optie en via de debugger. Het eerste heeft de voorkeur natuurlijk
de 2e is voor echte noodgevallen.
Force quit: command-shift-escape (of command-option-escape, 'zoiets', probeer het maar eens)
Debugger: command-powerkey, of een driehoekje op de voorkant van je G4 en 'GF' (Go Finder) intypen
er zijn 2 opties; via de Force Quit optie en via de debugger. Het eerste heeft de voorkeur natuurlijk
Force quit: command-shift-escape (of command-option-escape, 'zoiets', probeer het maar eens)
Debugger: command-powerkey, of een driehoekje op de voorkant van je G4 en 'GF' (Go Finder) intypen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
doe een "force quit"zoals dat voor een mac heet: cntrl alt en de uitknop op je toetsenbord.
Pagina: 1