SetiQueue merge probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04
Aangezien ik laatst een klein foutje heb gemaakt bij het mergen van 2 clients zou ik dat graag ongedaan willen maken maar helaas krijg ik het niet voor elkaar. Is er een manier om dit op te lossen?

Ik kan ook de SQ weer opnieuw installeren maar dan wil ik wel de huidige aantallen WU's e.d. bewaren en uiteraard de WU's in de queue staan bewaren. Welke files kan/moet ik weggooien en welke bewaren?

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:47

TFHfony

Professional Weirdo

Witlof schreef op 03 oktober 2002 @ 09:14:
Aangezien ik laatst een klein foutje heb gemaakt bij het mergen van 2 clients zou ik dat graag ongedaan willen maken maar helaas krijg ik het niet voor elkaar. Is er een manier om dit op te lossen?

Ik kan ook de SQ weer opnieuw installeren maar dan wil ik wel de huidige aantallen WU's e.d. bewaren en uiteraard de WU's in de queue staan bewaren. Welke files kan/moet ik weggooien en welke bewaren?
Ik denk niet dat je alles terug krijgt naar de oude situatie. Wat je wel kan doen is naar de client-settings / user settings gaan en de functie "consolidate clients" op off zetten. Dan zou vanaf heden de 2 clients weer apprat gezien moeten worden...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 16:31
Je zou op een aparte pc een nieuwe install kunnen doen van SQ. Daar dan die 2 clients minstens 1 result op laten uploaden, en minstens 1 downloaden. Dan heb je de folders en ini-filetjes zoals ze er zouden moeten uitzien op je huidige "productie" SQ. Die kan je dan gebruiken om eea weer goed te krijgen.
Maar euhmmm ... hou wel een backup achter de hand !

• Witlof
Ah, dat ga ik zeker eens proberen. Bedankt! :)

• Witlof
tfh schreef op 03 oktober 2002 @ 09:32:
[...]
Ik denk niet dat je alles terug krijgt naar de oude situatie. Wat je wel kan doen is naar de client-settings / user settings gaan en de functie "consolidate clients" op off zetten. Dan zou vanaf heden de 2 clients weer apprat gezien moeten worden...
Het lijkt opgelost met deze aanpassing! Thanx! :)