Muziekindustrie uit: altijd lastig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik heb zojuist eens rongeneusd in het nieuwsitem waarin wordt verteld over het beboeten van de muziekdistributeurs voor het over treden van de antitrustwetgeving. Nu ga ik daar modden en ik deel u mede dat ik mijn multimod-tools niet zal schuwen. Overigens is het zo dat er na mijn hak ende schaafwerk nog voldoende reacties overblijven die, ondanks multimods, mogelijk een tweede of een derde punt omlaag gebracht dienen te worden.

In de verwachting dat ik u hiermee van voldoende informatie heb voorzien verblijf ik,

:*

* KeX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik neem ook wel ff een kijkje, het staat niet superscheef meer maar er zijn nog wel een groot aantal reacties die nog net een puntje te hoog staan.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
m.m schreef op 03 oktober 2002 @ 09:34:
Ik neem ook wel ff een kijkje, het staat niet superscheef meer maar er zijn nog wel een groot aantal reacties die nog net een puntje te hoog staan.
Ik heb ook wel wat gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ondanks het niet op tijd spotten van dit draadje, voelde ik mij toch genoodzaakt om de schaaf te dienen in het door U aangegeven nieuwspost. Ik weet zeker dat het niet honderd procent geslaagd is om de door de users geplante reacties van een score, danwel positief danwel negatief danwel niet, te voorzien. Hierbij geef ik aan dat de door * KeX aangegeven nieuwspost een klein leger aan moddende LM'ers kan hanteren om deze opdracht met succes af te ronden.

Met goede schaaf bedank ik U bij deze,

:*

* Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem nu wel aardig staan, niet echt pieken en/of dalen