In een notendop:
Ik heb een pagina waarin ik met innerhtml een 'popup' venstertje maak om bepaalde bewerkingen te kunnen doen op een plaatje. Deze innerhtml bestaat feitelijk uit een tabel met daarin een form. Selecteer wat je wilt doen, klik op submit, javascript controlleert de invoer en als het goed is wordt het formulier gesubmit, anders cancelled hij de submit.
Nu werkt dit prima in MSIE, maar Netscape 7 / Mozilla 1.1b vertikken het. Geen enkele foutmelding (ook niet in de javascript console), helemaal nix.
Dus nu vraag ik me af; mag je (officieel) wel met innerhtml een form opbouwen die submittable is of gaat Netscape hier de fout in?
zo ziet een stuk van mijn betreffende code eruit:
voor de duidelijkheid (in MSIE):

en de code van ConfirmCopy werkt los wel in Netscape/Mozilla....
Ik heb een pagina waarin ik met innerhtml een 'popup' venstertje maak om bepaalde bewerkingen te kunnen doen op een plaatje. Deze innerhtml bestaat feitelijk uit een tabel met daarin een form. Selecteer wat je wilt doen, klik op submit, javascript controlleert de invoer en als het goed is wordt het formulier gesubmit, anders cancelled hij de submit.
Nu werkt dit prima in MSIE, maar Netscape 7 / Mozilla 1.1b vertikken het. Geen enkele foutmelding (ook niet in de javascript console), helemaal nix.
Dus nu vraag ik me af; mag je (officieel) wel met innerhtml een form opbouwen die submittable is of gaat Netscape hier de fout in?
zo ziet een stuk van mijn betreffende code eruit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <form method=post name="edit" action="nailer.php" OnSubmit="return
confirmCopy('" + fn + "', df['did'], document.getElementById('copy').value)">
<tr bgcolor=white>
<td align=top>
<input type="hidden" name="file" value="" + fn + "">
<b>Copy to: </b></td>
<td align=bottom>
<select style="color:gray; font-size:9px; border=none" name="copy">
" + pull + "
</select>
</td>
<td>" + submit + "</td>
</tr>
</form> |
voor de duidelijkheid (in MSIE):

en de code van ConfirmCopy werkt los wel in Netscape/Mozilla....
en nee, ik houd niet van voetbal... :)