Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

50 pins rounded scsi

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
ZIjn deze ook ergens te vinden voor 3 of 4 devices aan te sluiten, ben al een tijdje zoekende maar kan ze niet vinden, bestaan deze uberhaupt?

(ben tevens op zoek naar een stroomkabel voor m'n monitor die ipv met een stekker ut stopcontact ingaat achter in de pc kan worden geprakt, hebben die dingen een naam??)

Verwijderd

ik dacht dat ze in compaq servers zaten, misschien moet je dan eens kijken op de hp (compaq) site.

• ScooBY_DoO
Enige wat ik kan vinden is idd op een site van HP ( http://www.tigerdirect.co...ceid=1037&sku=C250%2D2034 ) maar die kost 55$!! yeah right.
Tevens staat er alleen U160... zegt me niks... is dat 50pins?

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

U160 is ofwel 68 pins ofwel (voor de servers) op SCA 80 pins

en ik ben er ook al ff naar op zoek, maar 2 devices is al genoeg bij mij: cdrom en writer

Volvo Classic Club Belgium

• ScooBY_DoO
ja dat kan, moet je per-ce die hebben dan?
ze zijn ''hier'' toch wel goedkoper te krijgen.

• Xavier
  • Niet online
ScooBY_DoO schreef op 03 oktober 2002 @ 16:04:
ja dat kan, moet je per-ce die hebben dan?
ze zijn ''hier'' toch wel goedkoper te krijgen.
Ik zoek een FDD kabel rounded. In het blauw. En dan maar 2 connectors. 1 voor mobo en 1 voor de FDD.

Ik kan hier alleen maar zwarte of kabels met meerdere connectors vinden.

Verwijderd

ScooBY_DoO schreef op 03 oktober 2002 @ 07:46:
ZIjn deze ook ergens te vinden voor 3 of 4 devices aan te sluiten, ben al een tijdje zoekende maar kan ze niet vinden, bestaan deze uberhaupt?

(ben tevens op zoek naar een stroomkabel voor m'n monitor die ipv met een stekker ut stopcontact ingaat achter in de pc kan worden geprakt, hebben die dingen een naam??)
Ja hoor, ik heb nog een paar liggen van me IA, mail me maar als je meer wilt weten.

osluis@wanadoo.nl
Pagina: 1