Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Wat staat er in eventlog over de Server service?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Volgens mij is er een service waar de server service van afhangt (dependencies) niet opgestart. Denk bijvoorbeeld aan distributed file service.
De server service heeft geen dependencies volgens mij, iig mijn XP Pro UK SP1 geeft hier aan dattie geen dependencies heeft.
Kannie vanuit Administrative Tools -> Services niet gewoon met de hand gestart worden?
Bij mij iig wel.
Misschien dat dat stomme bakkie van je denkt dattie geen netwerk heeft ofzo en zichzelf als stand alone bak heeft geconfigged...
Kannie vanuit Administrative Tools -> Services niet gewoon met de hand gestart worden?
Bij mij iig wel.
Misschien dat dat stomme bakkie van je denkt dattie geen netwerk heeft ofzo en zichzelf als stand alone bak heeft geconfigged...
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Ik heb ook nog een aantal win2000 machines ( sommige in VMware )Hans.Solo schreef op 03 oktober 2002 @ 08:49:
en die zien elkaar allemaal wel, ook de XP's zien de W2K's
Alleen de XP's zijn niet zichtbaar, ook niet voor zichzelf, rara?
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
Denk dat iemand of iets (virus?) heb zitten knoeien in de registry. Wat staat er bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\ImagePath ?
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem als beschreven staat.
%SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs
Verder mogelijke oorzaken:
* Windows security updates
* Uninstall MSN volgens methode op GoT gevonden (1 win-file aanpassen zodat het geuninstalleerd kon worden)
* Virusje gehad idd
Die heb ik niet, wel 'lanmanworkstation', met in ImagePath:Denk dat iemand of iets (virus?) heb zitten knoeien in de registry. Wat staat er bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\ImagePath ?
%SystemRoot%\System32\svchost.exe -k netsvcs
Verder mogelijke oorzaken:
* Windows security updates
* Uninstall MSN volgens methode op GoT gevonden (1 win-file aanpassen zodat het geuninstalleerd kon worden)
* Virusje gehad idd
Pagina: 1