Toon posts:

ShowBehind ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de 'sbnet'-map van Windows zit een toepassing genaamd: 'ShowBehind.'
Wat is dit voor iets?
Norton Internet Secrity geeft soms aan dat de toepassing 't internet op wil en adviseerd deze te 'blocken.'

Kan iemand mij vertellen wat 'ShowBehind' is en of ik het zomaar kan verwijderen???

Alvast bedankt...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik kan zo snel niets vinden via de alternatieve search, Google, Symantec-website en de search op m'n eigen PC :P.
Is waarschijnlijk spyware, probeer eens Ad-Aware.

Welk OS heb je btw?

Verwijderd

draadje

misschien spyware? download ad-aware

btw, ik heb even gekeken in mijn windows map, maar de directory en het bestand waar jij het over hebt kom ik hier niet tegen.

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 03 oktober 2002 @ 00:25:
Ik kan zo snel niets vinden via de alternatieve search, Google, Symantec-website en de search op m'n eigen PC :P.
Is waarschijnlijk spyware, probeer eens Ad-Aware.

Welk OS heb je btw?
Ik gebruik Windows XP...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2002 @ 00:30:
[...]

Ik gebruik Windows XP...
Oh jee, zelfde probleem. Ook XP en opeens ook dit bestand actief op de achtergrond. Soms opeens een full screen page met spam op de achtergrond. En ik kijk best wel uit wat ik download.
Inmiddels al meer mensen met ervaring?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 April 2003 @ 00:28:
Oh jee, zelfde probleem. Ook XP en opeens ook dit bestand actief op de achtergrond. Soms opeens een full screen page met spam op de achtergrond. En ik kijk best wel uit wat ik download.
Inmiddels al meer mensen met ervaring?
En Ad-Aware al gedraaid, zoals Compubiter aangeeft?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Of kijk je msconfig eens door, misschien dat daar een vaag programma wordt opgestart. Zoek je register eens door op de naam van de toepassing en uiteraard gewoon Configuratiescherm - > Software, sommige programmaatjes zijn zo aardig om een uninstaller mee te leveren :).
Pagina: 1