Mooi Trust setje

Pagina: 1
Acties:

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik was even aan het fietsen over de site van Trust toen ik dit aantrekkelijk aanbod tegenkwam. Ik heb geen idee of hij al te koop is. Ik kan het plaatje hier niet heen kopiëren, dus je moet even op de trust site kijken voor een afbeelding.

COMBISET 5.1 SPEAKERS & SOUNDCARD

* Speciaal Combi Pack *
Met dit speciale Combi Pack haalt u alles in huis voor de mooiste beleving van DVD filmgeluiden of spelsituaties.

Eigenschappen
5.1 surround luidsprekerset met krachtig uitgangsvermogen van 2500 Watt
Ideaal om thuis uw eigen DVD-bioscoop te maken met uw PC of HiFi-installatie
Houten subwoofer met afzonderlijke regeling; handig op elke plaats neer te zetten
Speciale schakelaar voor inschakelen van stereogeluid via de 6 luidsprekers
Geeft 5.1 Dolby Digital Surround geluid bij DVD-films
Geschikt voor gebruik met Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digital (AC-3) geluidssystemen
Afzonderlijke regelingen voor geluidsniveaus bassen, voor, midden, achter en master
Artikelnummer: 13368

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:22

JT

VETAK y0

Deel dat wattage maar om te beginnen door 100...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Sorry, mar mijn mening over Trust: never trust Trust...
Heb me al 2 keer laten vangen aan hun aantrekkelijke omschrijvingen van de producten...
en nu noooit meer

Blog (Linux-related)

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13368
Afbeeldingslocatie: http://www.trust.com/_images/products/300/13368.jpg

Voor de prijs is Trust een goed merk. Ik vind persoonlijk de boksen heel erg hol klinken, metaalachtig, de geluidskaart heb ik nog nooit gehoord. Persoonlijk zou het niet mijn keuze zijn, maar als je een beperkt budget hebt een redelijke keuze :).

• JT

JT

VETAK y0

Jensd schreef op 02 oktober 2002 @ 23:08:
Sorry, mar mijn mening over Trust: never trust Trust...
Heb me al 2 keer laten vangen aan hun aantrekkelijke omschrijvingen van de producten...
en nu noooit meer
Helemaal eens.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Trust ziet er vaak leuk uit, is echter vaak nix. Heb zelf niet veel goede ervaringen met trust. Het is vaak goedkoop, en de kwaliteit is daar vaak ook naar (de uitzonderingen daargelaten). Als je wat geld uit wilt geven voor GOED geluid, spaar dan wat extra en koop een normale 5.1 versterker met een setje boxen (hoeft niet direct 5.1) van een goed merk als JBL of Jamo. Als je een beetje slim gaat shoppen kun je voor €500 euro een prachtige set kopen. Kun je ook nog veel meer andere dingen mee.
Vind je dit veel geld (wat ik wel kan begrijpen) dan kun je ook een wat duurder 2.1 setje voor bij de pc kopen. Dit geeft vaak al beter geluid dan de goedkope trust setjes met veel mogelijkheden.
iid: Never trust trust

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 10:18
Ik zou als ik jou was ff doorsparen voor een iets beter setje..

Trust is leuk en aardig maar er bestaan veel leukere en betere setjes voor niet erg veel meer geld..

nuff said..

Verwijderd

Caerbannog schreef op 02 oktober 2002 @ 23:16:
Trust ziet er vaak leuk uit, is echter vaak nix. Heb zelf niet veel goede ervaringen met trust. Het is vaak goedkoop, en de kwaliteit is daar vaak ook naar (de uitzonderingen daargelaten). Als je wat geld uit wilt geven voor GOED geluid, spaar dan wat extra en koop een normale 5.1 versterker met een setje boxen (hoeft niet direct 5.1) van een goed merk als JBL of Jamo. Als je een beetje slim gaat shoppen kun je voor €500 euro een prachtige set kopen. Kun je ook nog veel meer andere dingen mee.
Vind je dit veel geld (wat ik wel kan begrijpen) dan kun je ook een wat duurder 2.1 setje voor bij de pc kopen. Dit geeft vaak al beter geluid dan de goedkope trust setjes met veel mogelijkheden.
iid: Never trust trust
Jamo en JBL goed? 8)7 zeg dan niks :P

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 23:24:
[...]

Jamo en JBL goed? 8)7 zeg dan niks :P
Jamo en JBL hebben wel degelijk goede speakers in hun asortiment zitten, alleen hebben ze net ff iets meer rotte modellen in hun assortiment dan meken a la Tannoy of Mission. Heb je wel is de Conert 8 gehoord van Jamo of de concert 11 ? Ik vraag me uberhaupt af of je beide merken wel meer dan 1 type van heb gehoord.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Creative inspire setjes zijn ook niet zo duur meer..

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
koop GEEN trust. afzetters :r
ik heb een joystick en een racewiel van ze,
werken voor geen meter!!! :(
Ik vertrouw ze niet, trek je eigen conclusies

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:49

Sick Nick

Drop the top!

JT schreef op 02 oktober 2002 @ 23:08:
Deel dat wattage maar om te beginnen door 100...
Staat gewoon op de site hoeveel t is, dus delen door 100 is niet genoeg. Je zit dan nog 3 watt te hoog :+
2500 Watt (PMPO) capacity (5x 2W and 1x 12 W RMS)

• rimave
  • Laatst online: 22:22
En de Hercules Fortissimo III 7.1 of de DIGIFIRE 7.1 dan?

Zijn dit ook goede geluidskaarten? Zelf ben ik eigenlijk "fan" van Philips producten, dus ik denk er sterik over om de Acoustic Edge te kopen met het Acoustic Surround Power speaker setje.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

NEVER EVER "TRUST" !!!! Echt een !@#$!#@$$@#! zooi verkopen ze!!! :(

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Don't trust Trust

Verwijderd

duuuh, mijn trust toetsenbord heeft het wél twee jaar volgehouden hoor!!! B)

Verwijderd

ik heb een voodoo 2 van trust die best lekker gedraaid heeft

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 10:53
Compubiter schreef op 02 oktober 2002 @ 23:10:
http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13368
[afbeelding]

Voor de prijs is Trust een goed merk. Ik vind persoonlijk de boksen heel erg hol klinken, metaalachtig, de geluidskaart heb ik nog nooit gehoord. Persoonlijk zou het niet mijn keuze zijn, maar als je een beperkt budget hebt een redelijke keuze :).
Die geluidskaart is bijna leeg, zal wel wat CPU kracht gebruiken :)

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10-2025

Hironshy

Orooo!!!

Heb nu een optical mouse van Trust. De beste muis die ik ooit heb gehad, het werkt gewoon goed. Heb jaren geleden een Trust speakersset gekocht en het werkt nu nog steeds perfect. Misschien dat Trust producten vaker kapot gaan, maar als ze eenmaal werken dan werken ze ook goed. :Y)

Verwijderd

Voor 148 euro heb je een sb live 5.1 oem met logitech z 640 5.1 speakers 50 watt rms.

creative kwaliteit en logitech is perfect met hun speakers.
Pagina: 1