Ik was even aan het fietsen over de site van Trust toen ik dit aantrekkelijk aanbod tegenkwam. Ik heb geen idee of hij al te koop is. Ik kan het plaatje hier niet heen kopiëren, dus je moet even op de trust site kijken voor een afbeelding.
COMBISET 5.1 SPEAKERS & SOUNDCARD
* Speciaal Combi Pack *
Met dit speciale Combi Pack haalt u alles in huis voor de mooiste beleving van DVD filmgeluiden of spelsituaties.
Eigenschappen
5.1 surround luidsprekerset met krachtig uitgangsvermogen van 2500 Watt
Ideaal om thuis uw eigen DVD-bioscoop te maken met uw PC of HiFi-installatie
Houten subwoofer met afzonderlijke regeling; handig op elke plaats neer te zetten
Speciale schakelaar voor inschakelen van stereogeluid via de 6 luidsprekers
Geeft 5.1 Dolby Digital Surround geluid bij DVD-films
Geschikt voor gebruik met Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digital (AC-3) geluidssystemen
Afzonderlijke regelingen voor geluidsniveaus bassen, voor, midden, achter en master
Artikelnummer: 13368
COMBISET 5.1 SPEAKERS & SOUNDCARD
* Speciaal Combi Pack *
Met dit speciale Combi Pack haalt u alles in huis voor de mooiste beleving van DVD filmgeluiden of spelsituaties.
Eigenschappen
5.1 surround luidsprekerset met krachtig uitgangsvermogen van 2500 Watt
Ideaal om thuis uw eigen DVD-bioscoop te maken met uw PC of HiFi-installatie
Houten subwoofer met afzonderlijke regeling; handig op elke plaats neer te zetten
Speciale schakelaar voor inschakelen van stereogeluid via de 6 luidsprekers
Geeft 5.1 Dolby Digital Surround geluid bij DVD-films
Geschikt voor gebruik met Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digital (AC-3) geluidssystemen
Afzonderlijke regelingen voor geluidsniveaus bassen, voor, midden, achter en master
Artikelnummer: 13368
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.