☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 5721
http://specs.tweak.to/5253
[ Voor 0% gewijzigd door Ibbelz op 02-10-2002 23:44 . Reden: WOEEEEEI post nummer 1337 :P ]
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Scoot bestaat nog wel, alleen de website. Deze wordt niet meer geupdate als het goed is, volgens mij liggen nu ook alle werknemers eruit
De laatste investeerder heeft de hoop ook opgegeven in scoot, wat me best kan voor stellen in de huidige economie en het vinden van een nieuwe is op niks uitgelopen.
http://www.webwereld.nl/nieuws/12542.phtml
edit: ik spreek uiteraard in het verleden..
Localhost is where the heart is
[of was, of sponsor wete ik het :D]
Anoniem: 35910
En Vivendi is toch het zelfde bedrijf waar canal+ eerst van was/is ??
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Op zich heel jammer, want die website mag dan wel ranzig traag zijn, hij vindt wel veel beter dingen als bijvoorbeeld www.goudengids.nl (als je hem ff snapt

Gratis bellen was trouwens de ondergang, daardoor zijn ze helemaal kapotgebeld door kleuters...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hoezo ketchup van op het nummer 0800-0505, dat was toch ut testnummer van KPN?Anoniem: 35910 schreef op 05 oktober 2002 @ 15:37:
scoot is van VNU..... Voor de ketchup van, probeer eens 08000505 om je mobiel te testen (of wat deed je anders met het scoot nummer!)
Anoniem: 5721
Yep, kan me nog wel herinneren dat veel mensen er een sport van maakten om te bellen en te irriteren.JvS schreef op 05 oktober 2002 @ 16:11:
Gratis bellen was trouwens de ondergang, daardoor zijn ze helemaal kapotgebeld door kleuters...
Bij voorkeur midden in de nacht na het uitgaan enzo.
Heeft volgens mij echt wel tijden geduurd eer ze die figuren gingen blokkeren.
Anoniem: 55291
Ze zaten overigens wel in-house bij het Vodafone call center
Anoniem: 67243
En altijd leuk om ze te bellen met de meest stomme vragenSilentStorm schreef op 03 oktober 2002 @ 23:41:
kost een euro per minuut.. vond het wel handig toen ze nog gratis waren, maar een euro per zoekopdracht vind ik gewoon te veel.. Anders was het een hele mooie dienst, een google voor als je geen inet bij de hand hebt..
edit: ik spreek uiteraard in het verleden..

Zoals de hele NL-jeugd deed, ik ook hoor 3 jaar geleden