Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LED-jes in chieftech kast.. probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even 2 pics om het uit te leggen:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dune/pictures/IMG_1040.jpg

beetje wazig maar oke ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dune/pictures/IMG_1039.jpg

Andere kasten was het altijd gewoon draadje eraan vast maken... beetje plakken en klaar.. maar ja, deze ledjes wil ik het liefste in dat behuizingkje waar de ledjes nu ook in zitten.. Iemand een idee voordat ik alles verrot trek? Is dit uberhaupt mogelijk?

Verwijderd

Volgens mij kan je het ledje er gewoon uit trekken, en dan een ander erin stoppen.

Verwijderd

Nope hij heeft 5mm led's gekocht en hij heeft 3mm in zijn case :(

-> terug naar electroboer en 3mm halen... <-

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:57:
Volgens mij kan je het ledje er gewoon uit trekken, en dan een ander erin stoppen.
ja dat klopt geheel, ledje zit een beete omgebogen, dat terugbuigen en klaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:57:
Heb ff (zachtjes) hem eruit proberen te trekken.. maar ging niet zo 1-2 hup.. en voordat ik alles weer sloop d8 ik van: Oke GoT :D

Ga nog ff verder met het proberen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:59:
Nope hij heeft 5mm led's gekocht en hij heeft 3mm in zijn case :(

-> terug naar electroboer en 3mm halen... <-
:/

Ik vraag express aan de gasten van XXL welke ik moet hebben. Ja de 5.. ik 5 bestellen.. niet dus? :(

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 19:51
ik heb het ook gedaan. nadat ik een half uur moellik had zitten doen kwam ik er8er dat je ze er gewoon uit kon halen....

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Damn zit net ff te kijken en ze zijn idd VEEL groter.... :( Naja, daar gaat weer een mailtje naar XXL .... :(

Verwijderd

Topicstarter
naja, ze moesten toch nog wat naleveren... kunnen ze me vast wel beetje te gemoet komen aangezien zij fout advies hebben gegeven.. ik weet nu iig hoe het moet.. gewoon wat harder trekken... ik dank u allen :)
Pagina: 1