Toon posts:

op zoek naar een geschikt moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweaker member,

Ik wil een nieuwe pc in mekaar timmeren. Nu begin ik bij me moederbord...alleen daar loop ik meteen tegen een dichte deur...ik weet niet wat voor 1tje ik er moet aanschaffen...misschien dat jij/u mij kan helpen..

hij moet passen bij een:
P4 processor
geforce4 VGA-kaart

Ik zat zelf te denken aan een ASUS, omdat ik waarschijnlijk ook een ASUS
vga-kaart wil kopen...maar je hebt zoveel soorten en maten...wie kan mij helpen ;)

bedankt voor de reactie...

groeten,
romper

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:46:
maar je hebt zoveel soorten en maten
:/ en na iedere zin hoeven niet 3 of meer punten, 1 is wel genoeg.

Als ik iets wil kopen maak ik een tabel met specs zodat je die makkelijk kan vergelijken, nietszeggende namen kan je achterhalen op http://www.whatis.com

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-01 15:28

Akropolis

Still stupid...

Welkom @ GoT :), Ik wil niet de wijsneus uithangen hoor, maar het is eigenlijk de bedoeling dat zulke vragen niet gesteld worden. In de FAQ staat waarom.

Verder kun je het beste zelf bedenken wat je er op wilt hebben en dan op www.tweakers.net kijken naar reviews over bepaalde borden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees als Tweaker zijnde eens een paar reviews, leg voor jezelf een aantal eisen vast, kies een merk/chipset die je het meest aanspreekt, doe een search op GoT naar probleemgevallen, weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af en maak uiteindelijk zélf je eigen beslissing :)

Het is niet de bedoeling dat we hier gaan voorkauwen welke moederbord je moet hebben.. Zoveel moederborden, zoveel meningen..

Oja, check verder ook eens de FAQ Forumgedrag eer je hier weer een topic wil posten ;)

Dit topic is gesloten.