[prepaid O2)

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Heeft een telefoon (nokia 3330) met een O2 prepaid Simkaart bereik in Tenerife.

Jullie eerste reactie zal wel iets zijn van: UTFS. Of iets van www.02.nl.

De search laat geen tweelettrige woorden toe, dus heir schiet ik ook niets mee op.

Op de O2 site staat een landenoverzicht.
http://www.online.o2.nl/p...uitenland/landenoverzicht

Hier staat geen Tenerife bij, of de Kanarische eilanden. Ik weet dat het een deel van Spanje is, maar Hawaii staat ook apart vermeld en is toch een deel van de VS.

Dus: Kan ik met mijn Nokia 3330 met prepaid simkaart van O2 bellen en gebeld worden op Tenerife.

BVD.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

lijkt me dat ze daar ook gewoon GSM-masten hebben staan, en het lijkt me sterk als O2 daar geen roaming-partner(s) heeft, dus: ja

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:46:
lijkt me dat ze daar ook gewoon GSM-masten hebben staan, en het lijkt me sterk als O2 daar geen roaming-partner(s) heeft, dus: ja
Dat leek mij ook, maar kan iemand dit uit ervaring vertellen?

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Yep, Kanarische eilanden zijn qua netwerken echt gewoon Spanje. Zelfde netwerken. Als je in Spanje kunt bellen, kun je dat op de Kanarische eilanden ook (mits het netwerk daar dekking heeft, als dat niet bij O2 staat kun je ook wel op www.ben.nl kijken, daar staan wel dekkingskaartjes van de eilanden als ik me niet vergis).
Heb ervaring ja.

Verwijderd

Overigens kan je Deze search gebruiken voor 2letterige woorden. Zie ook MED.

En ontopic: ja, je kan bellen en gebeld worden op de eilanden, lukte met een vriend van mij + telfort ook prima.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:31

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:55:
Yep, Kanarische eilanden zijn qua netwerken echt gewoon Spanje. Zelfde netwerken. Als je in Spanje kunt bellen, kun je dat op de Kanarische eilanden ook (mits het netwerk daar dekking heeft, als dat niet bij O2 staat kun je ook wel op www.ben.nl kijken, daar staan wel dekkingskaartjes van de eilanden als ik me niet vergis).
Heb ervaring ja.
En in spanje kan je bellen met O2, ben er van de zomer geweest...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
misschien ff een telefoontje plegen met o2 zelf? ;)

Verwijderd

Onnodig want het kan gewoon.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Fire_Bird schreef op 02 oktober 2002 @ 22:10:
misschien ff een telefoontje plegen met o2 zelf? ;)
Om 2100 uur. 8)7

Iedereen errug bedankt voor de nuttige snelle en zinvolle replies.

Pagina: 1