Toon posts:

Kat heeft Digital IXUS gemold, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De kat van m'n zus heeft m'n Digital IXUS 300 van de tafel gemept :(, gevolg is dat de lens niet meer naar buiten komt bij het aanzetten en dat ie niet meer na 1 druk op de knop uitgaat...

Probleem is dat ik 'm destijds in Zuid Afrika heb gekocht en ik hier dus geen garantie heb. Iemand goeie tips voor het laten repareren van dat ding?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
vaak krijg je de garantie via de fabrikant (RMA)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
Daar dachten ze in de fotozaak anders over... Dekking is vaak alleen geldig binnen Europa volgens hen

Verwijderd

opsturen naar fabrikant, bewijs van aankoop erbij, briefje in het engels, retouradres in nederland, met een beetje geluk krijg je hem wel weer terug, en met nog meer geluk gerepareerd...

Verwijderd

probleem. Canon geeft alleen garantie in het aankoopland. Dus dikke pech. Probeer wel ff de accu eruit te halen en die weer na een tijdje terug te zetten. Het lensprobleem (niet ongewoon bij Canon na een val) kan daarmee wel eens opgelost zijn. Geluk.

Cheaten: zoek iemand met zo'n camera en probeer zo de garantie te faken. Niet helemaal aan de haak maar Zuid AFrika is wel een heel eind weg....

Verwijderd

nou als die kat van je zus is zou ik je zus om schade vergoeding vragen

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 21:05

mymind*

A Beautiful Mind

Kun je dat niet op de aansprakelijkheidsverzekering van je zus gooien? Daar is hij toch voor? Het is nu eenmaal haar kat. En anders zeg je dat je zus hem uit haar handen heeft laten vallen, da's maar een beetje verbuigen van de waarheid :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
iemand zoeken die WA verzekerd is..
zeggen dat ie um uit zijn handen heeft laten vallen..
geld terug en klaar is kees..

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1