Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] gekleurde bouten/moeren

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het een en ander gaan vervangen door gekleurde boutjes en moertjes nou heb ik dit zelf proberen te spuiten maar als je dan je tang of sleutel eropzet valt de helft van de verf eraf en om nou elk boutje en moertje apart te schuren is klote

zijn deze ergens te krijgen???

igv zelf doen hoe en wat???

Verwijderd

Topicstarter
nee dit gaat ook voer het zelf doen wat misschien meer voor de hand ligt ze moeten namelijk zonnegeel worden

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ontopic!

Kijk eens bij een hobby of een auto/motor/brommer zaak, die hebben dat spul vaaks wel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:06:
nee dit gaat ook voer het zelf doen wat misschien meer voor de hand ligt ze moeten namelijk zonnegeel worden
eerst moet je ze van alu maken/kaal kopen, en dan ook nog eens annodiseren. veel plezier daarmee, want dat is bijna niet [zelf] te doen..

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
WTF is annodiseren. klinkt als iets heel moeilijk maar het zou mooi zijn als me boutjes en moertjes van me mod geel worden.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:30

talin

ES-MA

zoiets dus :

Afbeeldingslocatie: http://www.louis.nl/pics/fotoGroot/10003152_910.jpg

ff zoeken bij www.louis.nl

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

dat ziet er als geanodiseerd aluminium uit =] is een of andere speciale techniek met electriciteit d8 ik

Verwijderd

Keek effe naar het plaatje , als hij nou gewoon imbusbouten verft dan hoeft er toch geen tang op en kan hoogstens de verf aan de binnenkant loslaten
Overgens is het niet zo vreemd dat de verf loslaat, daar hebben ze grondverf voor uitgevonden(icm opruwen door schuren) , word een beetje lastig met bouten
Zou gewoon naar de bovenstaande door Talin ge-opperde firma proberen, zo gelikt krijg je ze zelf toch nooit(al zou je kunnen anodiseren)

Verwijderd

:) koop ze gewoon zelf maken loont de moeite niet met die schroefjes en boutjes

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 21:57
informeer eens bij fabory, die verkopen alleen maar bouten etc.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

IJzerboot schreef op 03 oktober 2002 @ 16:24:
informeer eens bij fabory, die verkopen alleen maar bouten etc.
Voor zover ik weet (kheb de boeken thuis liggen) staan daar geen geanodiseerde bouten in, alleen blank aluminium...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:04:
ik wil het een en ander gaan vervangen door gekleurde boutjes en moertjes nou heb ik dit zelf proberen te spuiten maar als je dan je tang of sleutel eropzet valt de helft van de verf eraf en om nou elk boutje en moertje apart te schuren is klote

zijn deze ergens te krijgen???

igv zelf doen hoe en wat???
http://www.regenboog.net

nauwkeuriger:

http://www.regenboog.net/docs/pi-573232410_10.htm

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dat zijn thumbscrews, die kun je niet zomaar overal voor gebruiken...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
jezus gekleurde schroefjes het moet niet gekker worden :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
het moet ook grote maten hebben ik denk dus dat ik gewoon maar ziilveren bij de boerenbond of andere lokale bouwmarkt haal. jammer maar helaas het verfen (is al geprobeerd door mij) gaat ernstig de mist in en om nou 40boetes en moertje te schuuren si me teveel werk

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
[rml][ CM] Wie produceert dit ?[/rml]

wat denk je van dat topic? is nu ook bezig

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39
Ja daar komen de pics ook vandaan, dit topic is ouder :)

Verwijderd

www.hopmotorsport.nl daar heb je alle alu en titanium bouten en moeren die je wilt
Pagina: 1