Logitech Cordless optical desktop versleten toetsen

Pagina: 1
Acties:

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18
Ik heb nu hooguit een jaar dat setje van logitech (zie topictitel). Ding bevalt prima, alleen beginnen nu al de letters van de toetsen te slijten :{.

Nou werk ik bij een ICT bedrijf en daar glippen me nog wel eens van die setjes door me vingers. Daar viel me op dat er dus verschillende soorten zijn :?

De eerste die ik zag was iets anders dan mijne, die had dus een soort beschermlaag op de letters van de toetsen zitten. Verder was die hetzelfde. Maar vandaag had ik er weer 1 die was veel zwarteren de muis ook. Had ook andere beschrijvingen bij de knoppen enzo :?
MAAR ook een beschermlaag dus. Hebben er al meer last van dat dat snel slijt?

Verwijderd

Ligt ook aan de gebruik methode en hoeveelheid.

Maar goed, een jaar oud. Dan kan je toch wel ff bij de winkel terecht?

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10

Zak

heeft logitech niet 5 jaar garantie? Geldt dit ook voor zoiets?

Een jaar is wel vlug. Ik wou ook zo'n setje gaan kopen maar ik maak heel veel gebruik van mijn tobo dus...

Verwijderd

heeft het elcheapo plankje van me ma ook, en mijn oude plankje mist nog niks :)

Verwijderd

Zover ik weet kan dit gewoon gebeuren... Bij het ene toetsenbord gebeurd het na amper een jaar, het andere 5 jaar of langer...
En uiteraard valt dit niet onder garantie (je kan het proberen uitaard maar ik geef je heeeeeel weinig kans)... waarschijnlijk een geval van pech gehad.

Verwijderd

merkstift doet wonderen btw. en wie kijkt er nou op zun tikplank :? ik iig niet :)

Verwijderd

Zak schreef op 02 oktober 2002 @ 22:07:
heeft logitech niet 5 jaar garantie? Geldt dit ook voor zoiets?

Een jaar is wel vlug. Ik wou ook zo'n setje gaan kopen maar ik maak heel veel gebruik van mijn tobo dus...
Niet kopen dus het is echt rotzooi er is altijd wel iets mis mee ik heb hem ook gehad 7 keer omgeruilt telkens kapot na 11 maanden toch maar geld terug gevraagt ik koop die zooi dus niet meer :( Laten ze eerst maar us een beter produkt gaan maken :)

Verwijderd

Ik heb dat ook... zou graag wat nieuwe toetsen hebben.....

Vooral de Shift, A, E, Z, S, D, N, H, I, L en 1 toetsen worden erg vaag....

• KillerB
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:37:
Ligt ook aan de gebruik methode en hoeveelheid.

Maar goed, een jaar oud. Dan kan je toch wel ff bij de winkel terecht?
kan ik wel ff proberen ja. Want op die nieuwe serie zit dus wel een beschermlaag.

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Dit is me ook al opgevallen ja.

een buurvrouw van mij heeft hetzelfde toetsenbord (logitech cordless desktop pro optical)
Bij haar zijn de letters echt al bijna grijs/zwart en bij mij niet, terwijl ik toch wel zeker weet dat ik mn toetsenbord meer gebruik :Y)

mischien is het handig om je versie nummer er ff bij te vermelden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
M/N 
Y-RE20
RT7R02 V:5XTW
----------------------------
P/N 
867158-0100
(126784- 501 A)
-----------------------------
S/N
MCT 15220374

wist niet echt welke ik moest hebben :?

• juanp
  • Laatst online: 27-05 20:43
geloof dat logitech samen met de nieuwe serie ook dat toetsenbordje iets heeft aangepast, net zoals dat ik een navigator keyboard koop (die de topic starter heeft alleen dan in het wit en met draad) en dat hij er nu opeens ook in het zwart is :(

Verwijderd

N.a.v. dit alles heb ik maar even via het feedback formulier bij Logitech geklaagd.... Ben benieuwd wanneer een reactie volgt...

• KillerB
juanp schreef op 03 oktober 2002 @ 22:15:
geloof dat logitech samen met de nieuwe serie ook dat toetsenbordje iets heeft aangepast, net zoals dat ik een navigator keyboard koop (die de topic starter heeft alleen dan in het wit en met draad) en dat hij er nu opeens ook in het zwart is :(
ik heb een "zwarte" draadloze. Maar die nieuwe zijn echt zwart. Bij die van mij zin de toetsen eerder iets blauwig ofzo :?

en S/N is het serienummer, bij mij: MCU13920463
Pagina: 1