Toon posts:

geluidskaart uit hppavilion 7880

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lampje wrote:
yes, it's THAT simple

edit:
ware het niet dat je op het moment een "internal server error"krijgt

Gewoon ff een uurtje wachten,
dan hebben ze het bij HP wel weer gefixed.

Hoppa, ik ben ook de kwaadste niet:
win2k drivers

Andere moet je zelf maar ff selecteren
------------------------------------------------------------------------------------
maar ik heb dus winme en daar staan alleen drivers voor de monitor en de video kaart, want dat had ik ook al wel geprobeerd.

groetŽn maurits

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
:?

Verwijderd

Topicstarter
zie die topic elders

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

geluidskaart uit hppavilion 7880

Heb je er niet een CD bijgekregen met drivers ofzo? Heb je verder al zelf gezocht? Op de site van HP gekeken? Bij HP hebben ze altijd redelijk veel. Als je het zelf al gedaan hebt hoeven wij het niet te doen. En anders mag je het alsnog doen ;).

Verwijderd

Topicstarter
nou zoals je hierboven kunt lezen en in mŽn eerdere topic, heb ik dat al gedaan, als ik naar de site van hp ga staan er bij winme geen drivers voor mŽn geluidskaart, en als ik naar de site van aureal ga krijg ik een of andere link pagina, waar nix over drivers o.i.d. opstaat.

groetŽn maurits

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:54:
nou zoals je hierboven kunt lezen en in mŽn eerdere topic, heb ik dat al gedaan, als ik naar de site van hp ga staan er bij winme geen drivers voor mŽn geluidskaart, en als ik naar de site van aureal ga krijg ik een of andere link pagina, waar nix over drivers o.i.d. opstaat.

groetŽn maurits
OK, dus de drivers die hier tussen staan werken niet bij jou. Vanaf de HP-site begrijp ik dat er waarschijnlijk een Crystal Dynamics Geluidskaart inzit. Voor de CS4281 heb je deze driver nodig.
Volgende keer kun je dit ook proberen zelf uit te zoeken door naar www.driverguide.com te gaan. User: drivers; Pass: all. Als ze hier niet staan geef ik je weinig kans dat ze ergens anders te vinden zijn :).

Lees ook dit eens: Begroeting onder posts & replies
Wij tweakers groeten elkaar constant, dus onder elke post groeten te zetten is overbodig. Topicstart is niets verkeerds mee trouwens :).

Verwijderd

Topicstarter
hallow, ook die driver werkte niet, maar ik heb het al opgelost ik heb weer geluid!!!!!!:D:D:D hartelijk bedankt!!!!!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:16:
hallow, ook die driver werkte niet, maar ik heb het al opgelost ik heb weer geluid!!!!!!:D:D:D hartelijk bedankt!!!!!
:? OK
Als je dan ook gelijk even de oplossing post, dan hebben mensen die in de toekomst hetzelfde probleem hebben er ook nog wat aan :).
Pagina: 1