Redalert Backup probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
ik krijg hem nogsteeds niet gebackuped.
mensen die de iso hebben gedownload, kunnen die misschien de setup.exe naar mij to pasen?
game.exe heb ik al....

r.vloothuis@hccnet.nl

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

erg dom als je nog niet weet dat dit illegaal is...

SLOTJE!!!

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

waarom gaan jullie nou door ?

• sharkzor
  • Laatst online: 19-02 08:28
ik snap echt niet wat hier nou illegaal aan is. ik heb hem eerlijk gekocht, en ik wil alleen een backup draaien. cd's gaan snel verrot in je tas als je die zooi mee naar school neemt.

als je links naar de illegale versie enzo gaat posten, ok. maar ik vraag alleen maar om een crackje.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
Dat schijnheilige gezeur altijd over dat het illegaal is! Natuurlijk is het illegaal! Persoonlijk vind ik dat dit soort vragen hier niet thuis horen. Probeer eens gamecopyworld.com ofzo.
Dat de moderator dit op slot zet is logisch. Maar zit niet zo te zeiken van "ooh dat is illegaal!" Ik zou wel eens in jou CD kast willen kijken.

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Mag ik jullie erop wijzen dat het maken van een backup van je software TOEGESTAAN is. Mits dit is opgenomen in de licentie overeenkomst. In de meeste gevallen mag er 1 backup worden gemaakt van de software die je GEKOCHT (!!!) hebt. Op het moment dat je afstand doet van de licentieovereenkomst dan ben je verplicht de software (incl. backup) te vernietigen of terug te sturen naar de leverancier.

Dus ga nou niet zeiken dat een backup illegaal is.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 10:24 schreef Slasher het volgende:
erg dom als je nog niet weet dat dit illegaal is...

SLOTJE!!![/quote]Dus als je niet weet waar je het over hebt, begin dan niet de moraalridder te spelen! Ik denk dat ik vaker een licentieovereenkomst heb gezien dan jij :)

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Het gaat er om dat je door het gebruik van een illegaal programma kunt backuppen, een illegaal programma dus, dat is het hele probleem hier. Vandaar dus ook een slotje.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.