Ik wil een nieuwe vaste telefoon gaan kopen. Weet er misschien nog iemand een leuke aanbieding. Mij moet in ieder geval draadloos zijn en liever niet meer dan ongeveer €100 kosten. Voor de rest heb ik niet zoveel eisen, een ingebouwd antwoordapparaat etc is niet nodig.
Ik zou me eens oriënteren op een DECT telefoon. Deze zijn draadloos en digitaal
. Dat betekend dat het afluisteren moeilijker is, de geluidskwaliteit gewoon goed is en dat je er later meerdere sets op kunt aansluiten. Siemens en Philips zijn hier goede merken voor.
[ Voor 0% gewijzigd door sigma01 op 02-10-2002 20:50 . Reden: kwalitiet moet kwaliteit zijn>>>>spellen valt af en toe niet mee ;) ]
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
[LA/SM-mode]
Jasper zou je aub ook wat meer antwoorden willen geven ipv alleen vragen, dat bevorderd het niveau en de sfeer op GOT!
[/la/sm-mode]
Jasper zou je aub ook wat meer antwoorden willen geven ipv alleen vragen, dat bevorderd het niveau en de sfeer op GOT!
[/la/sm-mode]
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Meld dit dan gewoon in SM dan word er daar wel wat van gezegd.sigma01 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:54:
[LA/SM-mode]
[/la/sm-mode]
Ik heb het al in SM gepost en heb ff Cutebritney via ICQ gecontacted, maar het is stom als je een user "aangeeft" en hij weet zelf van niks.Pizzaman schreef op 02 oktober 2002 @ 21:02:
[...]
Meld dit dan gewoon in SM dan word er daar wel wat van gezegd.
Soms heb je meer vragen dan antwoorden. Probeer best wel eens een steentje bij te dragen, alleen is niet iedereen zo technisch/ kennisrijk om een effectieve bijdrage te leveren. Ook ik kan mijn aantal reacties makkelijk doen toenemen met zinlose opmerkingen (zoals ik hier op GOT heel veel zie). Hier kies ik echter niet voor waardoor mijn reacties beperkt blijven. Hoop met deze reactie een hoop onvrede weg te nemen.
Genoemde panasonic is 'n erg goed toestel. Zowel qua functies als ook kwalitatief. Deze prijs is overigens ook zeer aantrekkelijk.
Ik begrijp het!Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 21:40:
Soms heb je meer vragen dan antwoorden. Probeer best wel eens een steentje bij te dragen, alleen is niet iedereen zo technisch/ kennisrijk om een effectieve bijdrage te leveren. Ook ik kan mijn aantal reacties makkelijk doen toenemen met zinlose opmerkingen (zoals ik hier op GOT heel veel zie). Hier kies ik echter niet voor waardoor mijn reacties beperkt blijven. Hoop met deze reactie een hoop onvrede weg te nemen.
Verwijderd
Pas als de vragen écht een laag niveau bereiken mag je hier een (voorlopige) conclusie uit trekken. Maar als die jongen veel vragen hebt, laat hem toch (mits het nuttige vragen zijn).sigma01 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:54:
[LA/SM-mode]
[/la/sm-mode]
lekker offtopic allemaal
hij wil gewoon een telefoon kopen, en dit is de uitkomst
wij hebben thuis de Ericson T(nogwat
) serie,
die werkt lekker
hij wil gewoon een telefoon kopen, en dit is de uitkomst
wij hebben thuis de Ericson T(nogwat
die werkt lekker
Zijn dat geen mobieltjesAMD_er schreef op 03 oktober 2002 @ 16:15:
wij hebben thuis de Ericson T(nogwat) serie,
die werkt lekker
Een DECT-telefoon lijkt me wel een aanrader als je voor de wat betere apparaten gaat, anders doet een 10 euro Kijkshop-ding het ook goed
een gigaset 200 vind je wel onder de 100 euro... hier bijv.
Wise enough to play the fool
Als je je budget nog iets op zou kunnen rekken zou ik echter € 30 meer uitgeven en voor de KX-TCD705 gaan. Deze heeft een handsfree-functie en een geheugen voor 200 nummers + namen, ideaal i.c.m. nummerweergave.Tanu schreef op 03 oktober 2002 @ 01:31:
Genoemde panasonic is 'n erg goed toestel. Zowel qua functies als ook kwalitatief. Deze prijs is overigens ook zeer aantrekkelijk.
Ik ben toevallig net toe aan een nieuwe DECT. Heb me al een tijdje niet meer georienteerd op de DECT markt maar mijn oog viel op de Gigaset 4015 COMFORT. Is dit momenteel een toppertje of niet? Wat zijn anders wel goeie toestellen?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Oeps.. ik had niet goed gekeken, en dacht dat dit het model was met genoemde geheugens en HF functie. Maar inderdaad zou ik dan evt ook die 30 pleuro's extra uitgeven
Vorig jaar een aanbieding bij de GAMMA, Gigaset 100 (Dect zonder veel extra poespas).
De prijs weet ik niet meer precies, maar was wel onder de €100,-
Kan zijn dat de 200 de opvolger er van is.
Pagina: 1