Toon posts:

VCD op dvd-speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik loop nog te klooien met mijn nieuwe dvd-speler. Het gaat om een Thomson dth 210e. Ik kan er ook vcd op afspelen. Maar wat blijkt: de films die ik heb zijn in ntsc format. En dat werkt niet op mijn PAL-tv. Je kunt het wel instellen op de dvdspeler, maar dat helpt niet. Want hij staat op pal, en nog is het beeld zwart-wit...

Kan iemand mij helpen?

Ben benieuwd..

Verwijderd

Groeten hoeft niet, lees ff de f.a.q.

Net een nieuwe dvd-speler, even de verkoper vragen? (garantie)

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-02 09:13
je moet eens kijken of in de instellingen iets staat als NTSC afspelen als PAL60 dan heb je gewoon kleur, zo niet dan blijft het zwartwit.

https://bottenberg.dev

Verwijderd

Topicstarter
Goed. Garantie werkt niet: kreeg hem gratis bij een gsm... Ik zie dus geen verkoper..

En die instelling uit de gebruiksaanwjzing werkt niet... Helaas...

Who else?

Verwijderd

fabrieks garantie...

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:30
Ik ken dat ja, met ps2 van een vriend ook eens gehad.
Zelf ook met een gebrande vcd met foto's. Bij mij was ie in kleur maar met slecht geluid, bij de buren zwart/wit en goed geluid. Ik denk dat het simpelweg aan je codec ligt, maar weet ook niet hoe je dat oplost. Misschien kan je ze updaten?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Als je alleen ZW beeld krijgt, vraag ik me meteen of of dit niet te maken hebben met het "bekende' S-video/composiet probleem?

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

je hebt er een speciaal kasje voor (ook voor psx1 ps2 xbox etc..) die zet het om.
Het eenige wat je nog zou kunnen doe is de vcd's omzetten op je pc en dan opnieuw branden op pal (50hz)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar was ik al bang voor. Ik zal de hele handel dan maar 'ombranden'...

En op zoek gaan naar een tv die wel met ntsc om kan gaan....

Bedankt allemaal!
Pagina: 1