... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Extra vraagje erbij:
Als ik mijn cd-speler aanzet begint deze automatisch de cd af te spelen die op dat moment in de speler aanwezig is. Dit heb ik liever niet. Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat hij automatisch de cd begint af te spelen (en ja, een van de oplossingen is om de cd eruit te halen
)
Als ik mijn cd-speler aanzet begint deze automatisch de cd af te spelen die op dat moment in de speler aanwezig is. Dit heb ik liever niet. Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat hij automatisch de cd begint af te spelen (en ja, een van de oplossingen is om de cd eruit te halen
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Van die A1 interface weet ik het niet meer zeker... Maar het zou kunnen dat je dat op www.minidisc.org kan vinden...
Zit er op je cdspeler geen schakelaartje??? Op mijn sony cd-wisselaar zit een schakelaartje, waarmee ik in kan stellen of ie gelijk moet gaan spelen als de speler aangezet wordt. Misschien heb jij ook wel zo'n schakelaartje???
Zit er op je cdspeler geen schakelaartje??? Op mijn sony cd-wisselaar zit een schakelaartje, waarmee ik in kan stellen of ie gelijk moet gaan spelen als de speler aangezet wordt. Misschien heb jij ook wel zo'n schakelaartje???
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Zit geen schakelaar op de cd-speler 
Misschien weet iemand hoe ik in de software dit kan instellen. Ieder modern apparaat heeft wel iets van service instellingen.... mijn DVD-speler wel tenminste
Info trouwens over Control A1 II -->
http://www.minidisc.org/je700_manual/6.html
Misschien weet iemand hoe ik in de software dit kan instellen. Ieder modern apparaat heeft wel iets van service instellingen.... mijn DVD-speler wel tenminste
Info trouwens over Control A1 II -->
http://www.minidisc.org/je700_manual/6.html
Had verwacht dat meer mensen ook Sony spullen hadden staan met deze aansluiting. Heb net effe een mailtje gestuurd naar Sony Nederland met deze vraag. Zal wel jaren duren voordat ik er enige reactie op krijg 
Ook nog geen oplossing gevonden voor de Cd-speler
Wat een problemen
Maar krijg zo mijn 160lvd spullen binnen (cheetah) en nog twee maal plextor (U-SCSI) dus de avond is gered
Ook nog geen oplossing gevonden voor de Cd-speler
Wat een problemen
Maar krijg zo mijn 160lvd spullen binnen (cheetah) en nog twee maal plextor (U-SCSI) dus de avond is gered
Nu mijn Scsi spullen draaien
het ik weer effe tijd voor de set!
Nog steeds geen reactie van sony
en de tweakers laten het voor de eerste maal ook afweten 
Dus....... een klein trap
is misschien de moeite waard?
Nog steeds geen reactie van sony
Dus....... een klein trap
Nou vooruit dan maar http://www.undeadscientist.com/slink.html Is wel voor Sony CDP MEGA CD players maar kan ook werken op andere control a1 devices. Je moet alleen het device id achterhalen maar dit moet niet zo moeilijk zijn
Pagina: 1